rv34 ja yöllä supisteli pari tuntia todella kipeästi - millaisessa tilanteessa pitäisi olla yhteydessä ä-polille?

  • Viestiketjun aloittaja rv34
  • Ensimmäinen viesti
rv34
Tuli siinä yöllä jokunen kerta mietittyä, että pitääkö soittaa vai ei, joten vastaisuuden varalle ajattelin teiltä(kin) mielipidettä tiedustella.

Tilanne on se, että kohdunsuu minulla on hieman auki ja pehmennyt, kanavasta en osaa sanoa. Vauva arviolta n 2,5-2,6kg nyt. Viikkoja kuitenkin vasta 34+3, joten ihan vielä ei vissiin soisi syntyvän?

Joten kertokaa pöljälle, milloin on hätä?
 
just
Neuvolassa käydään nämä asiat läpi tuhanteen kertaan ja vielä pitää täältä kysyä,
kuule kaiva ne esitteet ja lappuset esiin ja lue!
Ottaa kaaliin nää joka päiväiset itsestäänselvyyksien ketjut! Huh
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja peesi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinguli:
Aina voi soittaa jos siltä tuntuu.
Peesaan, soitto ei ainakaan huononna tilannetta.
Se tekee tilanteen niin todelliseksi, kun soittaa sinne. Jos ymmärrätte...? Siis siihen asti voi vaan ajatella, että ei tässä mitään, kyllä tämä tästä, mutta kun jo soittaa polille, on tilanne jo totisinta totta.

(kyllä on joku inkkari tainnut nyt raskauden aikana pudota kanootista, pakko myöntää...)
 
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Neuvolassa käydään nämä asiat läpi tuhanteen kertaan ja vielä pitää täältä kysyä,
kuule kaiva ne esitteet ja lappuset esiin ja lue!
Ottaa kaaliin nää joka päiväiset itsestäänselvyyksien ketjut! Huh
No älä lue!

Itse soittaisin sinne, täytyyhän se varmistaa, vaikka kuinka todelliseksi asia muuttuisi. Siellähän voi olla jo kohdunsuu auennut.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Neuvolassa käydään nämä asiat läpi tuhanteen kertaan ja vielä pitää täältä kysyä,
kuule kaiva ne esitteet ja lappuset esiin ja lue!
Ottaa kaaliin nää joka päiväiset itsestäänselvyyksien ketjut! Huh
No jos on itsestään selvää sinulle, niin kertoisitko minullekkin? :)

Minulta on sitten vissiin mennyt ohi, ja mitään lappusia en enää tässä raskaudessa ole saanut. Esikoinen syntyi sektiolla, joten olen vähän ulkona näissä synnytysasioissa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Itse soittaisin sinne, täytyyhän se varmistaa, vaikka kuinka todelliseksi asia muuttuisi. Siellähän voi olla jo kohdunsuu auennut.
Juu, siis ajattelinkin olla yhteydessä nyt päiväsaikaan sinne polille.

Mietin lähinnä, että sitten kun on tilanne päällä, niin missä vaiheessa pitää jo soittaa? Äh, eihän tästä saa mitään tolkkua enää itsekkään...
 
ap
Justiinsa soittelin polille ja siellä olivat juurikin samaa mieltä kuin te: turhia soittoja ei olekaan. :) Neuvoivat heti soittamaan, jos kipeät supistukset palaavat/jatkuvat, muuten saan olla ihan rauhassa. Kiitos teillekin neuvoista! :)
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Neuvolassa käydään nämä asiat läpi tuhanteen kertaan ja vielä pitää täältä kysyä,
kuule kaiva ne esitteet ja lappuset esiin ja lue!
Ottaa kaaliin nää joka päiväiset itsestäänselvyyksien ketjut! Huh
ei minulle ole ainakaan neuvolassa koskaan puhuttu mitään äitipolille soittamisesta ja nyt rv 33
 

Yhteistyössä