RV-pino + kuulumiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
rv 29 ja tässä sitä mennään porskutetaan. oikea jalka on kipeänä ja kävellä pitää paljon hitaammin tai rupee "kiristään" mahasta. unirytmi on sekaisin, kun vauva rupee potkiin aina yöllä...hyvällä tuulella kuitenkin.

ihmettelen vain miten jotkut jaksaa tässä vaiheessa paiskia töitä 8 h päivässä. riippuu tietysti varmasti paljon työstäkin. omani on aika fyysistä ja onneksi sitä ei olekaan tarvinnu olla töissä nyt niin paljoa.

29 ja tympäsee...eilen oli neuvola ja pitänee mennä uudestaan sokerirasitukseen :kieh: Siis kerran jo käyny ja arvot olivat normaalit,lisäksi kotona mittaillu ja arvot ovat olleet normaalit...ja painoa minulle tullut vain 2kg.....nyt uudestaan pitää mennä ku lääkärin mielestä minulla niin iso sf-mitta joka oli 27,5cm :kieh:

Muuten olo ihan mukava...esikoisen kanssa kovasti joulua häärätään :heart:

27+0. :) Hyvä olo, energiaa riittää. Unikaan ei enää maistu alkuraskauden tapaan. Rautaa popsin ja sokerirasitus kutsuu tällä viikolla, koska lähtöpainon BMI oli 29. Onneksi oon saanut painon pysymään suhtkoht kurissa (+4,3kg) ruokavalion & liikunnan avulla. Luulin, että mun kohtalo on 20-30kg:n painonnousu, koska tykkään niin syömisestä... :D

Viikkoja on paljon mutta ei tarpeeksi (laskettuun on silti vielä liian kauan aikaa ). :whistle:

Suurimmaksi osaksi oon kireä kuin viulun kieli, suutuksissa, pahalla päällä. Yöt ihan risaisia: jollei vedä suonta niin vauva pitää bileitä mahassa tai sitt on jatkuva vessahätä.

Kyll tää tästä... :snotty:

PAINOKRIISI! paha paha paha! Oon vetänyt ihan onnessani glögiä ja pipareita nyt muutaman päivän ja perkele en ajatellut seurauksia.
Paino noussut AIVAN järjettömästi! Nyt siis yhteensä 8 kg vaikka viikkoja vasta rv 24+6 :(
Vielä pari viikkoa sitten paino oli noussut vain 5kg..

Nyt loppu herkuttelu mutta ottaa NIIIIIN päähän!!

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
PAINOKRIISI! paha paha paha! Oon vetänyt ihan onnessani glögiä ja pipareita nyt muutaman päivän ja perkele en ajatellut seurauksia.
Paino noussut AIVAN järjettömästi! Nyt siis yhteensä 8 kg vaikka viikkoja vasta rv 24+6 :(

Mutta etkös sinä ole alkujaan melko hoikka? Silloinhan paino saa noustakin enemmän kuin valmiiksi ylipainoisella. :)

Ja kyllä muakin huolestuttaa tää joulunaika, kun joka paikassa on tarjolla pähkinää, suklaata, torttua, kaikkea suussa sulavaa. :p

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
:D Jaksamisia kaikille..oli pakko tulla vähän kurkkiin :D

Kiitos,kun tämän väsymyksen sais pois niin kaikki olis paremmin kuin hyvin :D

niin et ei ala helpottaa vai? :| höh! tsemppiä! :hug:

No ei ainakaan vielä :(
Toivottavasti hemppa on seuraavaan neuvolaan mennessä noussut, 30 päivä olis seuraava käynti :D

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
:D Jaksamisia kaikille..oli pakko tulla vähän kurkkiin :D

Kiitos,kun tämän väsymyksen sais pois niin kaikki olis paremmin kuin hyvin :D

niin et ei ala helpottaa vai? :| höh! tsemppiä! :hug:

No ei ainakaan vielä :(
Toivottavasti hemppa on seuraavaan neuvolaan mennessä noussut, 30 päivä olis seuraava käynti :D

mulla vasta joskus tammikuussa. onneks. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:

Mutta etkös sinä ole alkujaan melko hoikka? Silloinhan paino saa noustakin enemmän kuin valmiiksi ylipainoisella. :)

Ja kyllä muakin huolestuttaa tää joulunaika, kun joka paikassa on tarjolla pähkinää, suklaata, torttua, kaikkea suussa sulavaa. :p

No juu ihan hoikka, 165cm ja lähtö 55kg, nyt siis 63kg. .. silti... :(

Yhteistyössä