Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:Rv20+3 ja saigonilla. Muuten ihan jees olo.
(täs on tää mun max rv13 saatika ollenkaan raskaana maha )![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ro:Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:Rv20+3 ja saigonilla. Muuten ihan jees olo.
Sullahan on jo tosi hyvänkokoinen maha viikkoihin nähden. Ei tuossa vaiheessa kovin suuri maha vielä kuulukaan olla. Rv13 maha nyt ei näy nimeksikään...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:Alkuperäinen kirjoittaja ro:Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:Rv20+3 ja saigonilla. Muuten ihan jees olo.
Sullahan on jo tosi hyvänkokoinen maha viikkoihin nähden. Ei tuossa vaiheessa kovin suuri maha vielä kuulukaan olla. Rv13 maha nyt ei näy nimeksikään...![]()
Häh täh, oon rv14 ja mul on paaaaljon pienempi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:Siis tuo kuva on rv20+3 mahaa mutta lääkäri sanoi tänään kun kysy viikkoja että hänestä mun maha on max13 jos sais arvioida saatika ollenkaan raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:^^ joo korjasin jo tonne ku tajusin vähän myöhässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:Alkuperäinen kirjoittaja ro:Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:Rv20+3 ja saigonilla. Muuten ihan jees olo.
Häh täh, oon rv14 ja mul on paaaaljon pienempi.![]()
Siis tuo kuva on rv20+3 mahaa mutta lääkäri sanoi tänään kun kysy viikkoja että hänestä mun maha on max13 jos sais arvioida saatika ollenkaan raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Oi musta on ihanaa lukee kuulumisia just noilta 11-20 viikoilta, niihin liittyy niin kamalan ihana kauhunsekainen ilo joka on jotain ihan uniikkia...Kaikki on uutta ja ihmeellistä... :heart: Nyt tää vaan on lähinnä tylsää ja aika tuntuu puuduttavan pitkältä eikä mitään tapahu...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Oi musta on ihanaa lukee kuulumisia just noilta 11-20 viikoilta, niihin liittyy niin kamalan ihana kauhunsekainen ilo joka on jotain ihan uniikkia...Kaikki on uutta ja ihmeellistä... :heart: Nyt tää vaan on lähinnä tylsää ja aika tuntuu puuduttavan pitkältä eikä mitään tapahu...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:
Oi että, oikein paljon onnea tuplista :heart: ihana pieni masu :heart: