RV-pino + kuulumiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mäki haluun :D

eli 4+1 :D ja ei mitään ihmeempiä kuulu. ei tee mieli olla töissä ja päätäsärkee.

en oo onnitellu vielä joten ONNEA!!! :flower: :heart:
*lähettää mojovan annoksen aamupahoinvointia* :whistle: :saint:

Noh mie jo laitoin tänään alotuksen mut se on vissii tippunu jo kauas...
Otetaas sit uusiks =)

29+0
Fiilikset vaihtelee... Väsyttää, en saa nukuttuu, suonenvetoo öisin, toisaalta saan välil ihme energiapuuskia.

40+0!!! :) Olo hyvä, mitä nyt alaselkää on särkenyt välillä aika julmetustikin kuudesta lähtien. Samalla tuli muutama supparikin, mutta ne on jo ohi, selkäsärky jäi. Voiskohan se tästä alkaa?? Muuten olo oikein hyvä ja olen varautunut pitkään odotukseen :D

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Otetaas sit uusiks =)

29+0
Fiilikset vaihtelee... Väsyttää, en saa nukuttuu, suonenvetoo öisin, toisaalta saan välil ihme energiapuuskia.

toi haku ei toimi ollenkaan!
|O yritin kyllä ettiä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras vihreä:
40+0!!! :) Olo hyvä, mitä nyt alaselkää on särkenyt välillä aika julmetustikin kuudesta lähtien. Samalla tuli muutama supparikin, mutta ne on jo ohi, selkäsärky jäi. Voiskohan se tästä alkaa?? Muuten olo oikein hyvä ja olen varautunut pitkään odotukseen :D

*lähettää mojovan annoksen suppareita* b=)d

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mäki haluun :D

eli 4+1 :D ja ei mitään ihmeempiä kuulu. ei tee mieli olla töissä ja päätäsärkee.

en oo onnitellu vielä joten ONNEA!!! :flower: :heart:
*lähettää mojovan annoksen aamupahoinvointia* :whistle: :saint:

onnittelut voin ottaa vastaan, mut piä sä pahoinvointis ihan siellä sun puolella vaan :D tää on eka kerta 8 vuoteen ku mua ei okseta jatkuvasti an i intend to keep it that way :D

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Otetaas sit uusiks =)

29+0

toi haku ei toimi ollenkaan!
|O yritin kyllä ettiä. :whistle:

Jaa juu ei löydykkää... Ihme hakukone...

Mut hei, mielelläni mä kerron uusiks ja uusiks tästä asiasta! =) :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras vihreä:

*lähettää mojovan annoksen suppareita* b=)d

*kiittää kumartaen* :D

Yhteistyössä