Rv-pino ja fiilikset=)

Se pakkaus oli kyllä ihana! Mä sain sen perjantaina :) Täällä niin hyvä fiilis, ei tunnu raskaus vielä missään. ihanaaa! Mieheni soitti ja kertoi kyllä hyvän uutisen, oli voittanut illalla kenosta useamman satasen, kerrankin tuuri kävi.
Rv 25 tienoilla mennään, ja kovasti massukin kasvaa tässä. Miten BV, ootko joutunu käy sokerirasituksessa tässä raskaudessa ollenkaan?

mona
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
9+3 ja vähän mietityttää onko kohdussa elämää. On nimittäin niin oireeton raskaus. Aiemin näin oireeton oli kun oli keskeytynyt keskenmeno.
Toivottavasti kaikki menee hyvin..

Täällä rv20: vihdoin tunnen liikkeet, rakenneultra takana ja joka päivä hymyilyttää.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
9+3 ja vähän mietityttää onko kohdussa elämää. On nimittäin niin oireeton raskaus. Aiemin näin oireeton oli kun oli keskeytynyt keskenmeno.
Milloin sulla on ultra?
Torstaina neuvola ja siellä ultrataan, siellä on siis oma ultra. Kävin mä jo kaksi viikkoa sitten kertaalleen ja kuvaa häiritsi joku varjo. Silti terkka oli näkevinään sydänaanet, ei kumminkaan 100% varmasti. Mutta kun on useampi noita huonosti päättyneitä raskauksia, niin koko ajan pelko persuksissa.

:/

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Täällä se tehdään vissiin nykyään kaikille,oli ylipainoo tai ei.
Tampereen sisällä riippuu ihan lääkäristä/terkasta. Joku laittaa kaikki sokerirasitukseen, toinen vaan riskiryhmään kuuluvat.
Mun mielestä on hyvä,että kaikki laitetaan siihen,kun ei se ylipaino pelkästään aiheuta r.diabetesta.

Milloin sulla on ultra?
Torstaina neuvola ja siellä ultrataan, siellä on siis oma ultra. Kävin mä jo kaksi viikkoa sitten kertaalleen ja kuvaa häiritsi joku varjo. Silti terkka oli näkevinään sydänaanet, ei kumminkaan 100% varmasti. Mutta kun on useampi noita huonosti päättyneitä raskauksia, niin koko ajan pelko persuksissa.

Nyt otat rennosti :hug:
Mulla tämän raskauden aikana ei ollut alussa kuin aivan vähän ällötystä ja muuten olo on ollut ku en oliskaan raskaana =)
Tuut sitten heti kertoo,miten papunen voi,kun oot ultrassa käynyt :hug:

Taa
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Täällä se tehdään vissiin nykyään kaikille,oli ylipainoo tai ei.
Tampereen sisällä riippuu ihan lääkäristä/terkasta. Joku laittaa kaikki sokerirasitukseen, toinen vaan riskiryhmään kuuluvat.
Mun mielestä on hyvä,että kaikki laitetaan siihen,kun ei se ylipaino pelkästään aiheuta r.diabetesta.
Mutta täällä se on ainakin ruuhkauttanut noi labrat niin, että aika täytyy varata yli kuukautta ennen. (keskustaan jos haluaa niin ainakin 2kk ennen) Ja myöskin sukurasite on syy laittaa testeihin, ei pelkkä ylipaino. Tai jos neuvolan pissatesteissä näkyy sokeria.

Milloin sulla on ultra?

Nyt otat rennosti :hug:
Mulla tämän raskauden aikana ei ollut alussa kuin aivan vähän ällötystä ja muuten olo on ollut ku en oliskaan raskaana =)
Tuut sitten heti kertoo,miten papunen voi,kun oot ultrassa käynyt :hug:
Jep, mä kerron. :) Jospa tämä olisikin "muuten vaan oireeton raskaus". Mä koitan ottaa rennosti... :whistle:

vieras
rv34+
limatulppaa pukkaa, supistaa (selkä ja jalat kipeenä), liitoskivut helpottanu mutta painon tunne alapäässä alkanut...ja vali vali :)
muuten olo hyvä ja kipuilusta huolimatta mieli pirteä :)

myymä
39+5 ja olo alkaa olemaan aika malttamaton! Tahtois jo....

Ihan siitäkin syystä, että vaarin hautajaiset olisivat 28.3 ja haluaisin olla vaarin toiveen mukaisesti paikalla soittamassa viulua <3 Aion kyllä mennä, mikäli en ole synnärillä. Oli vauva sitten ihan vasta syntynyt tai vielä mahassa.

Yhteistyössä