29+2 ja olo ihan jees,Paprica heittelee volttia masussa,eikä tahdo asettua pää alaspäin,toivottavasti tekee sen jossain vaiheessa
Mulle tehdään siksi ku vauvan koko on iiiissssoooooo....kiloja ei ole tullut kun ööö...kolme.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Täällä se tehdään vissiin nykyään kaikille,oli ylipainoo tai ei.
Milloin sulla on ultra?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:9+3 ja vähän mietityttää onko kohdussa elämää. On nimittäin niin oireeton raskaus. Aiemin näin oireeton oli kun oli keskeytynyt keskenmeno.
Toivottavasti kaikki menee hyvin..Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:9+3 ja vähän mietityttää onko kohdussa elämää. On nimittäin niin oireeton raskaus. Aiemin näin oireeton oli kun oli keskeytynyt keskenmeno.
Tampereen sisällä riippuu ihan lääkäristä/terkasta. Joku laittaa kaikki sokerirasitukseen, toinen vaan riskiryhmään kuuluvat.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Täällä se tehdään vissiin nykyään kaikille,oli ylipainoo tai ei.
Torstaina neuvola ja siellä ultrataan, siellä on siis oma ultra. Kävin mä jo kaksi viikkoa sitten kertaalleen ja kuvaa häiritsi joku varjo. Silti terkka oli näkevinään sydänaanet, ei kumminkaan 100% varmasti. Mutta kun on useampi noita huonosti päättyneitä raskauksia, niin koko ajan pelko persuksissa.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Milloin sulla on ultra?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:9+3 ja vähän mietityttää onko kohdussa elämää. On nimittäin niin oireeton raskaus. Aiemin näin oireeton oli kun oli keskeytynyt keskenmeno.
Mun mielestä on hyvä,että kaikki laitetaan siihen,kun ei se ylipaino pelkästään aiheuta r.diabetesta.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Tampereen sisällä riippuu ihan lääkäristä/terkasta. Joku laittaa kaikki sokerirasitukseen, toinen vaan riskiryhmään kuuluvat.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Täällä se tehdään vissiin nykyään kaikille,oli ylipainoo tai ei.
Nyt otat rennosti :hug:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Torstaina neuvola ja siellä ultrataan, siellä on siis oma ultra. Kävin mä jo kaksi viikkoa sitten kertaalleen ja kuvaa häiritsi joku varjo. Silti terkka oli näkevinään sydänaanet, ei kumminkaan 100% varmasti. Mutta kun on useampi noita huonosti päättyneitä raskauksia, niin koko ajan pelko persuksissa.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Milloin sulla on ultra?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:9+3 ja vähän mietityttää onko kohdussa elämää. On nimittäin niin oireeton raskaus. Aiemin näin oireeton oli kun oli keskeytynyt keskenmeno.
:/
Mutta täällä se on ainakin ruuhkauttanut noi labrat niin, että aika täytyy varata yli kuukautta ennen. (keskustaan jos haluaa niin ainakin 2kk ennen) Ja myöskin sukurasite on syy laittaa testeihin, ei pelkkä ylipaino. Tai jos neuvolan pissatesteissä näkyy sokeria.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mun mielestä on hyvä,että kaikki laitetaan siihen,kun ei se ylipaino pelkästään aiheuta r.diabetesta.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Tampereen sisällä riippuu ihan lääkäristä/terkasta. Joku laittaa kaikki sokerirasitukseen, toinen vaan riskiryhmään kuuluvat.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Täällä se tehdään vissiin nykyään kaikille,oli ylipainoo tai ei.
Jep, mä kerron. Jospa tämä olisikin "muuten vaan oireeton raskaus". Mä koitan ottaa rennosti...Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Nyt otat rennosti :hug:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Torstaina neuvola ja siellä ultrataan, siellä on siis oma ultra. Kävin mä jo kaksi viikkoa sitten kertaalleen ja kuvaa häiritsi joku varjo. Silti terkka oli näkevinään sydänaanet, ei kumminkaan 100% varmasti. Mutta kun on useampi noita huonosti päättyneitä raskauksia, niin koko ajan pelko persuksissa.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Milloin sulla on ultra?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:9+3 ja vähän mietityttää onko kohdussa elämää. On nimittäin niin oireeton raskaus. Aiemin näin oireeton oli kun oli keskeytynyt keskenmeno.
:/
Mulla tämän raskauden aikana ei ollut alussa kuin aivan vähän ällötystä ja muuten olo on ollut ku en oliskaan raskaana =)
Tuut sitten heti kertoo,miten papunen voi,kun oot ultrassa käynyt :hug: