Alkuperäinen kirjoittaja Heikin äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
16+4. Vituttaa, supistaa, päätä särkee. Äitipolilla haukkuivat mut pystyyn puhelimen välityksellä tänään... Hyvää se, että kävin neuvolassa ja kuulin taas ne ihanat sydänäänet :heart:
Miks ihmeessä :hug:
No kun ne np-ultrassa käski mun heti soitteleen jos supistaa kun mulla on istukka kohdunsuun päällä. No on supistellut kipeästi jo muutaman viikon, ei säännöllisesti. Tiesin, että jos soitan niin ne määrää LEPOA kuten edellisessä raskaudessa näillä viikoilla!
No tänään terkka kuitenkin laitto lähetteen äitipolille ja mä soitin sinne ja ne haukku mut pystyyn KUN LEIKIN TÄLLAISELLA ASIALLA :headwall: Joo, TODELLAKAAN en leiki, mulla on noista suppareista kyllä kokemusta. Edellisessäkin raskaudessa jouduin syömään supistustenestolääkkeitä rv 23-36 ja hakemaan niitä pricanyl-piikkejä silloin tällöin kun ei noi lääkkeet tepsineet...
Ja lapset kuulemma on PAKKO saada jonnekkin hoitoon, etten mä vois omiani hoitaa kotona. Mua niin vituttaa toi niitten asenne. Tottakai teen kaikkeni, et tää menis hyvin loppuun asti, mutta en mä nyt niin kipeä ole!!!!