RV-pino ja fiilikset keskiviikkona

HelloShitty
rv 35+6
olo surkee..helvetin kipeet pukamat vie lähestulkoon elämänhalun. |O :headwall: ulkona sataa ja mun pitäis roudata lapset tarhaan ja eskariin kävellen, kolmosen kaa. :headwall: :headwall: tekis mieli soittaa ja sanoa ettei ne tuu. :whistle: miks just tänään pitää autoa viedä huoltoon??? |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
rv 35+6
olo surkee..helvetin kipeet pukamat vie lähestulkoon elämänhalun. |O :headwall: ulkona sataa ja mun pitäis roudata lapset tarhaan ja eskariin kävellen, kolmosen kaa. :headwall: :headwall: tekis mieli soittaa ja sanoa ettei ne tuu. :whistle: miks just tänään pitää autoa viedä huoltoon??? |O
Toivottavasti ei ole pitkä matka kävellä.
:hug:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
rv 35+6
olo surkee..helvetin kipeet pukamat vie lähestulkoon elämänhalun. |O :headwall: ulkona sataa ja mun pitäis roudata lapset tarhaan ja eskariin kävellen, kolmosen kaa. :headwall: :headwall: tekis mieli soittaa ja sanoa ettei ne tuu. :whistle: miks just tänään pitää autoa viedä huoltoon??? |O
Toivottavasti ei ole pitkä matka kävellä.
:hug:
no ei oikeestaan edes oo. :D huoh..motivaatio kaikessa nollissa.
tsemppiä ja :hug: sinne suppareihin!!!
 
Päätä särkee taas vaihteeks.
Turvottaa aamusta iltaan.
Rautaa tarttee ottaa nyt kaks yhden sijaan.
Eilen taas poltteli selkään reilun tunnin ihan niinkuin tytön synnytyksen alettua. Viikonloppuna oli sama juttu :/

Ulkona sataa vettä ja on harmaata :/

Mut muuten ok. Niin ja viikkoja 24+5
 
witchi
31+3

Väsyttää vessassa saa juosta jatkuvasti koko viime yö meni melkeenpä ramaptessa ja esikoinen tunki väliin jo 11 aikaan potkimaan...
täällä myös motivaatio hukassa ja masentaa kun sataa ja ukko pois kotoota :kieh:
 
HelloShitty
pakko vielä lisätä että alan olla niin kyllästyny koko hommaan että oon maailman kauhein ihminen. mökötän ukolle ja kaikki on päin persettä. pinna kiree ja kiihdyn nollasta sataan alle sekunnissa, ilman syytäkin. kauhee morkkis koko ajan kun tulee riehuttua. :ashamed: :'( oon vielä ihan sikahuono pyytelee anteeksi...itken sitten salaa vessassa..
 
vieras
35+3, jalat turvoksissa. Olo sentään parempi taas. Ei enää öisin valvotuta närästys kun keksin etten syö enää 18 jälkeen kuin ihan jogurttia tms. Asukki on ikävästi kylkiluitten alla sätkimässä, joten potkua tulee ja istuessa ei oo tosiaankaan hyvä olla. Supistelee kuitenkin edelleen aika lailla ja pelkkä rauhallinen kävely aiheuttaa tuskaa.
 

Yhteistyössä