RV-galluppi ja mitkä tuntemukset päällimmäisenä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harakanhattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

harakanhattu

Jäsen
08.08.2008
569
0
16
Mulla rv 34+0 ja enää kolme työpäivää ja sit alkaa äitiysloma. Yritän pitää flunssaa loitolla juomalla kuumaa mehua litratolkulla, senkin uhalla että käyn taas n. 2h välein pissalla yöllä. Ipana painaa ja potkii kylkiluihin niin että maha vaan hytkyy puolelta toiselle ja tissitkin ihan heiluu potkujen voimasta. Niin ja mulla on vähän tylsää ja siksi tein tämän alotuksenkin. :saint: :D

rv 30+4
haikeus päällimmaisenä.. "tajusin" tänään että kohta tää on ohi, eikä enää tunne näitä möyryjä ja potkuja.. :'(

Toisaalta onneksi on olo hyäv eikä edes mitään kremppoja ole ollut.. :)

Rv 39+0 ja toivoisin et tää tulis jo ulos täältä.. Vuorotellen on nälkä tai paha olo, närästää oikeen vaan paljon, nyt on alkanu selkäkin reistailemaan jne. Kaikki ihanat vaivat.. Tosin kun ajattelee lopputulosta on mieli hieman edes parempi.. :)

Rv 17+0, odotan toista ja sama kuin aiemmallakin, mullakin tosi epävarma olo, kun ei vieläkään kunnon raskausoireita. Ultrassa 12+0 oli kaikki hyvin, mutta kun ei tunnu vielä liikkeitäkään eikä mitään. Mutta aika näyttää, nyt vaan lusitaan päivä kerrallaan edellisen lapsen kanssa leikkien.

13+4 Kävin eilen päivystyksen ultrassa kun ei sydänäänet kuuluneet neuvolassa. Ihan hyvät fiilikset, ei tunnu raskaalta juuri laisinkaan. Kauheesti on kaikkea muuta hommaa ja hoppua, ei oikein ehdi levätä niin väsyttää kovasti.

33+4, ens viikon to alkaa loma:D sitä innoissaan nyt eka odotan ja pikku hiljaa jännitän hetkeä kun vauva tulee. hyvin onnellinen olen ja olo onneksi hyvä.. synnytys jotenki kaukaselta vieläki tuntuu!

34+1 kaks tää viikko vielä töitä ja työharjottelua, ens viikko sitten vaan työharjottelua. Ens ma alkaa äitiysloma. Kädet on puuduksissa 24 h ja jalat on niin turvoksissa että välillä normaali kävely sattuu. Muuten ihan ok olo. :xmas:

3+2 Hä nyt jo plussa? Ai jo ekasta kierrosta? No kävipä tällä kertaa helposti... Mahtaakohan mennä kesken? EI kai... Ei nyt sentään tällä kertaa. Onkohan se tyttö tällä kertaa? Pitääkö mun oikeesti odottaa maaliskuuhun ekaan neuvolaan. Miksi aika kulkee niin hitaasti? Jeeee kesällä on ihana maha :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
34+1 kaks tää viikko vielä töitä ja työharjottelua, ens viikko sitten vaan työharjottelua. Ens ma alkaa äitiysloma. Kädet on puuduksissa 24 h ja jalat on niin turvoksissa että välillä normaali kävely sattuu. Muuten ihan ok olo. :xmas:

:hug: Aika samoilla viikoilla mennään! Voimia vielä töihin!

Alkuperäinen kirjoittaja R u u s u t a r h a:
3+2 Hä nyt jo plussa? Ai jo ekasta kierrosta? No kävipä tällä kertaa helposti... Mahtaakohan mennä kesken? EI kai... Ei nyt sentään tällä kertaa. Onkohan se tyttö tällä kertaa? Pitääkö mun oikeesti odottaa maaliskuuhun ekaan neuvolaan. Miksi aika kulkee niin hitaasti? Jeeee kesällä on ihana maha :heart:

:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja d:
14+6. Jotenkin epävarma olo koko ajan. En osaa relata, pelkään ettei vauva oo elossa.

Mulla oli tätä samaa kans.

Nyt rv 23+0. Ihan hyvä fiilis. Jos enemmälti siivoaa samana päivänä, niin selkä ja lihakset muutenkin muistuttelee siitä, että vois käydä pitkällään.

rv23+4, miten mä nyt pakkaan noita tavaroita ku pitää vaa levätä?! no mut onneks se piristää et ultras näky tänää ihan selvä tyttö!! ..tai jos on poika nii kyllä on aika olemattomat vehkeet.

8+6

Oireita kyllä löytyy mutta kuitenkin on jotenkin epävarma olo vaikka tää on jo 3 (+yksi tuulimuna raskaus ensimäisen jälkeen)

Neuvolaankaan en ole saanut aikaiseksi vielä soitettua. Jospa vaikka vihdoin huomenna. Toivon mukaan kuullaan sydänäänet neuvolakäynnillä niin muuttuisi tämäkin todelliseksi =)

Jes, mä olen kerrankin perillä tarkoista viikoista:
23+1.

Tänään kävin 4D:ssä, kaikki ok. Joka mitaltaan keskikäyrällä kulkeva tapaus siellä köllötteli.
Sen verran ujo oli, että otetaan reilun viikon päästä uusiksi jos vaikka näkyisi, kumpi sieltä on tulossa.

Olokin vaihteeksi siedettävä, ei väsytä ihmeemmin, ei närästä kamalasti, ja ristiselkäkin on tänään ollut harvinaisen vähän RiksRaksPoks.

Yhteistyössä