Rv 8+6 ja vuoto ja vatsakipu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huolestunut"

Vieras
Olen viikolla 8+6 raskaana ja muutaman kerran on alkuraskauden aikana tullut ruskeaa tai vaaleanpunaista paperiin. Eilen kävin ekassa ultrassa ja syke löytyi. Kävin juuri vessassa ja paperiin tuli mun ahdistukseksi veriviiruja/vaaleanpunaista. Alavatsalla tuntuu myös tuntemuksia, ei niinkään kipuja tai ainakaan pahoja vaan painetta/viiltoja yms. Tuntemus on enemmänkin vasemmalla puolella alhaalla. Ei tosiaankaan edes sellaisia kuin ennen kuukautisia. Pelottaa ihan hitosti kun just eilen syke näkyi yms. niin nyt näin taas :(

Jep yrittele ottaa vaan rauhassa ja makoilla ja levätä. Voit vaikka soittaa neuvolaan tai päivystykseen ja kysäistä mitä siellä ollaan mieltä asiasta, että tulisiko käydä näyttäytymässä.

Mulle on sanottu myös, että toisinaan alakautta tehty ultra voi aiheuttaa pientä vuotoa. Osalla voi tulla pientä vuotoa silloin kun menkkojen pitäisi alkaa. Monilla on melko tympeä asenne alkuraskauden vuotoja kohtaan ja heti ajatellaan, että kesken se menee vaikka taustalla voi olla muutakin. Toivotaan, että vauva pysyy matkassa!

Yhteistyössä