Rv 6+0, digitesti näyttää vielä 2-3, kokemuksia?

Elikkä siinäpä se tuli jo. Olen menkkojen mukaan rv 6+0, tein ensimmäisen testin kun viikkoja oli vain reilut 3 ja silloin näytti 1-2, eli ihan oikein. Tein rv 5+4 testin ja näytti 2-3 ja lueskelin netistä, että tämä on noilla testeillä vielä ihan normaalia saada noilla viikoilla tuo, mutta nyt tänään näytti tosissaan vieläkin 2-3 ja viikkoja kuitenkin se 6+0. Onko kenelläkään kokemusta? onkohan tällä mitään toivoa?

Olen kokenut noita keskenmenoja, joten olen aika vauhkona tästä asiasta. olisi helpottanut jos olisi tullut tuo 3+, vaikka eihän sekään mitään takaa. Tajusin kyllä ytestin tehtyäni, että olin käynyt edellisen kerran vessassa vain puolitoista tunia sitten, voisikohan tämä vaikuttaa... ääh, joka tapaiksessa olisin kiitollinen jos kokemuksia saisin lueskella, oline hyviä tai huonoja.
 
Mulla ei tässä raskaudessa digitestit ole näyttäneet oikein. Ensimmäisen testin tein rv 4+2, näytti 1-2, seuraavan 4+6, jolloin näytti 2-3 ja viimeisen 6+0, jolloin näytti edelleen 2-3. Kaikki testit tein aamuvirtsasta. Menin ultraan 6+0, kun pelkäsin kohdun ulkoista raskautta, löytyi syke ja ultraajan mielestä liian pieni alkio. Uusinta ultrassa kävin 8+3, jolloin löytyi alkio, joka vastasi viikkoja 8+1. Tämä oli eri lääkäri, ja epäili edellisen tehneen mittavirheen. Ja nt-ultrassa oli jo ihan viikkojensa mukainen. Sen pidemmällä ei vielä olla, joten miten kaikki päättyy en voi vielä kertoa. Tähän asti kaikki hyvin. Ainakin englanninkielisessä pakkauksessa lukee, että näyttää viikot 92% todennäköisyydellä oikein eli ei toimi 8% naisista.

Tsemppiä!
 
Kiitos vastaukseta!
Olen niin varma, että tämäkin tästä kesken menee, mutta vastauksesi takia uskallan ihan pikkuriikkisen jaksaa uskoa, että ehkä sittenkin... mutta vain ihan vähän.
Toivottavasti raskautesi päättyy hyvin :)
 

Yhteistyössä