Elikkä siinäpä se tuli jo. Olen menkkojen mukaan rv 6+0, tein ensimmäisen testin kun viikkoja oli vain reilut 3 ja silloin näytti 1-2, eli ihan oikein. Tein rv 5+4 testin ja näytti 2-3 ja lueskelin netistä, että tämä on noilla testeillä vielä ihan normaalia saada noilla viikoilla tuo, mutta nyt tänään näytti tosissaan vieläkin 2-3 ja viikkoja kuitenkin se 6+0. Onko kenelläkään kokemusta? onkohan tällä mitään toivoa?
Olen kokenut noita keskenmenoja, joten olen aika vauhkona tästä asiasta. olisi helpottanut jos olisi tullut tuo 3+, vaikka eihän sekään mitään takaa. Tajusin kyllä ytestin tehtyäni, että olin käynyt edellisen kerran vessassa vain puolitoista tunia sitten, voisikohan tämä vaikuttaa... ääh, joka tapaiksessa olisin kiitollinen jos kokemuksia saisin lueskella, oline hyviä tai huonoja.
Olen kokenut noita keskenmenoja, joten olen aika vauhkona tästä asiasta. olisi helpottanut jos olisi tullut tuo 3+, vaikka eihän sekään mitään takaa. Tajusin kyllä ytestin tehtyäni, että olin käynyt edellisen kerran vessassa vain puolitoista tunia sitten, voisikohan tämä vaikuttaa... ääh, joka tapaiksessa olisin kiitollinen jos kokemuksia saisin lueskella, oline hyviä tai huonoja.