Rv 35+ ja ylävatsan jännittyminen, mitä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja supistuksiako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

supistuksiako?

Vieras
Mulla rv 35+ ja nyt on tämän päivän ollut ylävatsalla ns jännät paikat :)

Mulla siis jännittyy ylävatsa ja sitten jännitys laukeaa. Välillä tuntuu myös alavatsalla ja kyljissä ja selässä..Maha ollut kans jonkun verran sekasin.
Mutta siis ei enne kyllä tällaista jännitystä ole ollut jos mulla on ollut pelkästää jotain vatsapöpöä..

Voisko nää nyt olla supistuksia vai mitä?...

On eka raskaus. Mulla on muutenki 2vko päästä ä.polil kontrolli keskustellaan käynnistyksestä, kun vauva isokokoinen ja verenpainetauti mulla. Viime parina yönä sattunut mahaa entistä enemmä. Tähän asti muutenki nukkuminen ollut vaikeaa ison mahan takia, kun sattuu lantioon ja kylkiin. Mutta siis mahaan sattui, ylävatsaa, mutta kun nousi jaloille niin kipu hävisi..
Eihän tää varmaan selviä ennen kun menee tarkastettvaksi. Otin tossa 1g panadolia ja yritän olla kotona. Täytyy varmaan aamulla ottaa yhteyttä neuvolaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
No supistuksiahan ne. Niitä ennakoivia, ei synnytys-. Ihan normaalia.

Saako ennakoivat supistukset sattua? Siis onko se normaalia? Ei nää kovin kivuliaita ole, mutta tukalaksi tekee olon.

No kyl ne mulla ainakin sattui loppuraskaudessa ja olo oli tosi tukala. Mut niistä kuitenkin tietää ettei ne mitään avaa. Synnytyssupistukset sattuu potenssiin tuhat. Mut aina voi soittaa ä-polille, varsinkin kun kyseessä on riskiraskaus.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
No supistuksiahan ne. Niitä ennakoivia, ei synnytys-. Ihan normaalia.

Saako ennakoivat supistukset sattua? Siis onko se normaalia? Ei nää kovin kivuliaita ole, mutta tukalaksi tekee olon.

Kyllä ne ilkeille voivat tuntua. Mutta verrattuna synnytyssupistuksiin eivät tunnu miltään :D