A
amatööri
Vieras
Asensin äsken lamppua ja yksin kertaisesti unohdin katkaista virran, sain sitten sähköiskun piuhoista. Pitääkö mun nyt huolestua tuon vauvan takia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hui!:Kyllä mä olisin huolestunut! Reagoiko vauva jotenkin iskuun? Soittaisin äitiyspolille ja kysyisin.
Alkuperäinen kirjoittaja lily:en haluaisi sua pelästyttää turhaan, mutta olen lukenut lehdestä että jonkun julkkiksen (en enää muista kenen) vauva kuoli mahaan kun se nainen sai sähköiskun kotonaan. eli kannattaa varmaan soittaa kuitenkin sinne polille.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Soita polille/päivystykseen ja tarkista asia sieltä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lily:en haluaisi sua pelästyttää turhaan, mutta olen lukenut lehdestä että jonkun julkkiksen (en enää muista kenen) vauva kuoli mahaan kun se nainen sai sähköiskun kotonaan. eli kannattaa varmaan soittaa kuitenkin sinne polille.
mut eikö se ollu aikaisemmilla viikoille?
Alkuperäinen kirjoittaja lily:en haluaisi sua pelästyttää turhaan, mutta olen lukenut lehdestä että jonkun julkkiksen (en enää muista kenen) vauva kuoli mahaan kun se nainen sai sähköiskun kotonaan. eli kannattaa varmaan soittaa kuitenkin sinne polille.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja lily:en haluaisi sua pelästyttää turhaan, mutta olen lukenut lehdestä että jonkun julkkiksen (en enää muista kenen) vauva kuoli mahaan kun se nainen sai sähköiskun kotonaan. eli kannattaa varmaan soittaa kuitenkin sinne polille.
Eikös se ollu Marika "Salarakas" Fingerroos, joka sai tietokoneen hiirestä tällin ollessaan rv7 (tai jotain vastaavaa) ja se km ois johtunu siitä.. Näin tais 7-pävää-lehdes kertoa viime kesänä..