rv. 34+4 ja supistuksia 10min välein?

Eli pitäisikö huolestua vai onko ihan normaalia, tänään supistellut kivuttomasti 10min välein, koko viime yön jomotti alaselkää kuin menkat olisivat tulossa. Koko aamuna en ole mitään rankkaa tehnyt, pääosin koneella istunut, eli supistukset ei siitä voi johtua.
 
eikai ne kivuttomat supistukset tarkoita viel mitää sen pahempaa...En ainakaa usko =) (korjatkaa jos väärässä )...Ota vaan ihan rauhallisesti! Mulla synnytys käynnisty menkka jomotuksesta ja kipeistä suppareista, tai alussa tuntu jomotukselta, mutta tuntien kuluessa muuttu kipeiksi ja selviksi.
 
20 minuutin päästä näyttää alkavan neuvolan soittoaika, taidan sinne soitella ensin.

Ja itselläni tosiaan normaalia suurempi riski ennenaikaisen synnytykseen, siksi jotenkin tosi epävarma olo. Vauva liikkuu kyllä paljon ja vaikuttaa olevan kunnossa.
 
Hei tuosta istumisesta, ettei voi siitä johtua supistukset. Siitä nimenomaan voi johtua. :)

Loppuraskaudessa pitkään paikallaan istuminen voi aiheuttaa supistelua. ...siksi neuvotaan, et esim. autoreissuilla pitäs muistaa pitää taukoja (no joo ja muutenkin, jotta veri kiertää ).

Ja muutenkin ei se, onko ne harkkasupistuksia vai kivuliaita, vaan se, onko ne säännöllisiä. Eli kyllä tuo kantsii ottaa jo vakavasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:
Pyydä jos saat käydä tarkistuttamassa tilanteen. Meillä esikoinen syntyi 35+1.
Ei ollut mitään muuta kun jomotusta. Ei kivullisia supistuksia ollenkaan.
Yhtäkkiä alkoi kunnon supistukset että piti olla aivan kaksin kerroin. Lähdettiin sairaalaan ja olin 7 senttiä auki. :whistle:
:eek:
Mulla on nyt eilen ja tänää jomottanut alavatsaa ja -selkää samamoisesti kun olis menkkakivut... Mitään supistustuntemuksia ei kyllä ole, vaan jatkuvaa jomotusta. Kuinka sulla sitten noi kunnon supistukset alkoi, samana päivänä vai?
Viikkoja mulla on nyt 35+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:
Alkuperäinen kirjoittaja Riine:
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:
Pyydä jos saat käydä tarkistuttamassa tilanteen. Meillä esikoinen syntyi 35+1.
Ei ollut mitään muuta kun jomotusta. Ei kivullisia supistuksia ollenkaan.
Yhtäkkiä alkoi kunnon supistukset että piti olla aivan kaksin kerroin. Lähdettiin sairaalaan ja olin 7 senttiä auki. :whistle:
:eek:
Mulla on nyt eilen ja tänää jomottanut alavatsaa ja -selkää samamoisesti kun olis menkkakivut... Mitään supistustuntemuksia ei kyllä ole, vaan jatkuvaa jomotusta. Kuinka sulla sitten noi kunnon supistukset alkoi, samana päivänä vai?
Viikkoja mulla on nyt 35+2
Seuraavana päivänä alkoi vielä enemmän jomottaa. Siitä seuraavana aamuna oli menoa. Sanoivat että olis kannattanut tulla aikasemmin ettei enää voi laittaa puudutuksia. Hyvä sieltä oli sanoa kun ei aikasemmin ollut tarvetta omasta mielestä. Voi luoja kun teki kipiää.
Juupajuu. Täällä edelleen jomottaa ja alapäässä sellaisa "sukkapuikkovihlasuja". Eipä tuo jomotus tosiaan mitenkään ylikipeää tee, kaikkea tässä pystyy puuhailemaan ihan hyvin. No, täytyy nyt vaan odotella ja katsella mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riine:
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:
Alkuperäinen kirjoittaja Riine:
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:
Pyydä jos saat käydä tarkistuttamassa tilanteen. Meillä esikoinen syntyi 35+1.
Ei ollut mitään muuta kun jomotusta. Ei kivullisia supistuksia ollenkaan.
Yhtäkkiä alkoi kunnon supistukset että piti olla aivan kaksin kerroin. Lähdettiin sairaalaan ja olin 7 senttiä auki. :whistle:
:eek:
Mulla on nyt eilen ja tänää jomottanut alavatsaa ja -selkää samamoisesti kun olis menkkakivut... Mitään supistustuntemuksia ei kyllä ole, vaan jatkuvaa jomotusta. Kuinka sulla sitten noi kunnon supistukset alkoi, samana päivänä vai?
Viikkoja mulla on nyt 35+2
Seuraavana päivänä alkoi vielä enemmän jomottaa. Siitä seuraavana aamuna oli menoa. Sanoivat että olis kannattanut tulla aikasemmin ettei enää voi laittaa puudutuksia. Hyvä sieltä oli sanoa kun ei aikasemmin ollut tarvetta omasta mielestä. Voi luoja kun teki kipiää.
Juupajuu. Täällä edelleen jomottaa ja alapäässä sellaisa "sukkapuikkovihlasuja". Eipä tuo jomotus tosiaan mitenkään ylikipeää tee, kaikkea tässä pystyy puuhailemaan ihan hyvin. No, täytyy nyt vaan odotella ja katsella mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään...
Niitä vihlasuja tuli raskausaikana muistaaksesi viikosta 31 tai 32 eteenpäin. Jomotus oli alaselkä säryn kans sellanen että tiesi että kohta mennään. Kaikkien kolmen kans sama homma ollut.
 

Yhteistyössä