Rv 31 ja paino noussut 10 kg? Paljonko muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No oho.:D Mulla oli samat luvut!
Pituutta 172cm ja alkupaino oli 69 eli huiman kilon laihempi olin kuin sinä..:D Ja siinä viikon 30 tienoilla (ehkä välillä 28-32?) oli tullu 10kg lisää painoa.. Lopussa paino oli n. 89kg eli vikan kymmenen viikon aikana paino nousi aika rankasti (söin pullaa..paljon.. ja suklaata..enemmän..)..
Nyt lapsi 8kk ja mun paino 80kg:ashamed: en ole jaksanu panostaa tuohon painon pudotteluun tässä kun on ollu kaikkee muuta....

tullut 9kg ja viikot nyt 31. Esikoisesta tuli 13kg ja ihan melkein 100g tarkkuudella on paino noussut samalla tavoin tässä kuin ekassa raskaudessa. Mulla nousi eniten 25-30 viikoilla molemmissa, lopussa ei sitten paljoa, laski jopa viimeiset 3 viikkoa. Jännä nähdä käykö nytkin niin.

Minulla oli rv 32+0 tullut 14,5 kiloa. Nyt rv 37+2 ja 18 kiloa kasassa. Lähtömitat 170 cm ja 49 kg. Ekassa raskaudessa tuli yhtä paljon ja neuvolassa vain puhuvat että kun olet niin hoikka...

Mulla tuossa vaiheessa 8,5 kg tullut lisää. Nyt ollaan loppumetreillä ja melkein toiset mokomat on tullu lisää... Vatsa on pieni ja "kaikki" kilot menny reisiin ja takapuoleen, jippii :/

Yhteistyössä