Muita normaalipainoisia, joilla raskauden aikana paino ei ole noussut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miten teillä on asiaan suhtauduttu neuvolassa? Mulla oli ekassa neuvolassa rv 8+ paino 65,3 kg. Nyt viimeisessä neuvolassa rv 40+6 65,5 kg. Olin pitkään miinuksella, sain sentään vähän plussalle nostettua painon. Mä oon mielestäni syönyt koko ajan, mutta paino ei vaan noussut. Esikoista odottaessa paino nousi 12 kg, joten olen ollut aika ihmeissäni.

No, mulla on sentään vähän noussut, kolmessa raskaudessa 5 kg ja kaksosia oottessa tuli 7 kg.
Lähtöpaino kaikissa ollut 55 kg.
Ei sille mitään voi, mä tajuan hyvin sua, sillä kolmannessa raskaudessa yritin lihottaa itseäni, muttei tullut mitään vaikka söin kuin hevonen.

Vauva ottaa tarpeellisen, mullakin vauvat ihan ok kokoisia olleet, siinä 3 kg.
Kaksoset alle mutta sen tajuaa nyt kun kaksi kerralla.

Miten teillä kävi imetyksen kanssa? Lähinnä mä varmaan pelkään sitä, että imetys ei nyt sitten onnistuisi, kun paino ei ole noussut yhtään. Tai oikeammin kai mulla on sitten paino tippunut. Vauvalla on ultran mukaan kuitenkin kokoa melkein 4kg, joten eiköhän se omansa ole ottanut.

[QUOTE="alkup";22382442]Miten teillä kävi imetyksen kanssa? Lähinnä mä varmaan pelkään sitä, että imetys ei nyt sitten onnistuisi, kun paino ei ole noussut yhtään. Tai oikeammin kai mulla on sitten paino tippunut. Vauvalla on ultran mukaan kuitenkin kokoa melkein 4kg, joten eiköhän se omansa ole ottanut.[/QUOTE]

Siks mäkin yritin lihottaa itseäni kolmannessa raskausessa kun ajattelin että siinä on yhteys. Mutta ei. Onnistui hyvin, reilu vuoden imetin.
Oma paino tippui kyllä ja kesti vielä vuoden saada oma paino takaisin.
Mutta syödä sai kuin hevonen ja ihan mitä vaan ja kuinka paljon hyvänsä!!!
=)
Se oli mukavaa!!

Yhteistyössä