bibo
Paljon teillä on sanottu joskus rv30 aikoina lapsen painoksi? Mulla sanottiin 1600kg, kuulemma hiukan isompi kuin normisti?
Joo, ultrassa kävin.Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:29 Vieras kirjoitti:Oletteko käyneet ultrassa viikon 30 tienoolla vai miten olette saaneet painoarvion? Meikäläisen vauvalle ei neuvolassa ole annettu mitään painoarviota. Ultrassa olen käynyt viimeksi rakenneultrassa joskus viikolla 23.
Minulla 30+2 1,6kg, neuvolalääkärin mukaan ihan keskikokoinen.Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:05 bibo kirjoitti:Ei kun oho, mulle siis sanottiin, että 1500kg, muistimpas nyt väärin. Onko se siis normaali paino tällä hetkellä? (rv30)
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:26 ricita kirjoitti:Ohhoh! Johan on jötkäle! Meidän henkilöautohan painaa saman verran (1500kg) =)
No jooh, leikki leikkinä. Kyllähän tuo isolta vaikuttaa, mutta en usko, että mikään jättiläinen on kuitenkaan tulossa.
Mulla oli 970g viikolla 27. Et eihän tuossa ole kuin kolme viikkoa eroa ajassa, mutta painossa on jo reilut puoli kiloa... mutta kannattaa muistaa että ne on vaan arvioita. :hug: