rv 3+3 plussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja **Jossu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

**Jossu

Vieras
Hei.
Onko täällä muita, jotka olisivat saaneet haamun aikaiseksi jo 3+3?
Edelliset kuukautiseni alkoivat 16.7., mutta koska muistin alkamisajankohdan väärin, niin tein testin jo viime keskiviikkona. Tuloksena oli haalea viiva, mutta selkeä viiva kuitenkin.
Voiko apteekin raskaustesti antaa virheellisen tuloksen?
Onko jollekulle käynyt niin?
Olen ymmärtänyt, että negatiivinen tulos voi olla väärä, mutta että positiivinen on aina paikkansapitävä. No niin tai näin, menen hakemaan uuden testin jahka kuopus on nukkunut päikkärinsä. Sitä ennen olisi mukava lueskella muiden kokemuksia ja ajatuksia.
Jossu

Tein 25 herkkyyksisellä vahvan viivan 3+2. Siis nyt kun viikot on varmentuneet ultrien jälkeen. Odotin menkkoja jo paria päivää aiemmin, ja ehdin tehdä pari negaakin. Oli ollut ovis normaalia myöhemmin. Eli mahdollista on :)

Onnea odotukseen!!!

Moi, moi!

Mä tein RFSU:n testillä suureksi yllätyksekseni vahvan plussan myös 5 pv ennen kuin menkkojen olisin pitänyt alkaa. Nyt 3 pv odotusta alkavatko sittenkin vai eivät. Masussa on tämän viikon ajan ollut pientä kipuilua ja rinnat aristivat muutaman päivän, mutta nyt eivät enää niinkään. Jänskättää tosiaan onko tämä totta vai ei.

Ovis oli mielestäni vain muutama päivä menkkojen jälkeen (kuun alussa). Eilen minulla oli aivan kamala migreeni ja oksensin monta kertaa. Uskon, että pahoinvointi liittyi nimenomaan migreeniin eikä mahdolliseen raskauteen.

Jos rv:t lasketaan edellisten menkkojen alkamispäivästä, minulla olisi nyt 3+4. Lieneeköhän tämä totta?

Moi,

en ole saanutkaan kommentteja edelliseen pohdintaani, mutta täällä pohdiskelen taas. Tänään on kp 29 ja menkkojen alkamispäivä. Eihän noita ole kylläkään vielä ainakaan kuulunut ja toivottavasti ei kuulu. Masua on viikon ajan kipristellyt ja on välillä sellainen painontunne. Rintojakin aristi viikko sitten enemmänkin, mutta nyt ei niinkään erityisen paljon.

Tein siis viime pe - 5 pv sitten raskaustestin ja siinä oli tosi vahva viiva. Olen kyllä lueskellut, että RFSU:n testit on epäluotettavia, mutta jos menkkoja ei nyt kuulu, niin teen parin päivän päästä testin toisella merkillä. Millainen lie Clearblue?

Voi että, peukut pystyyn, että masussa olisi asukas!!!

Clearblue on hyvä testi, ei näytä turhia haamuja. Huonoja kokemuksia olen lukenut paljon B-suresta, Predictorista, RFSU:sta.. Testionnea vielä ja toivotaan että plussa pysyy toisessakin testissä.

Minulla näkyi heikko viiva rv 3+2. Peilasin kyllä vaikka minkälaista seinää ja ikkunaa vasten. Ihmetys oli suuri kun kiertoni ovat olleet kovin sekaisin. Vahva viiva tuli vasta 4+5 ja Clearbluen " kolme päivää ennen" testillä, voi sitä jännitystä siihen asti. Oireena oli kahvin maun muuttuminen. Itse luulin kiertopäivän olevan kp39, tuo rv 3+2 selvisi vasta ultrassa.

Eli sama kuin edellisellä vastaajalla, haalea mutta selvä viiva rv 3+1. Haamuviiva tosin sain jo 2+5!!! Vatsakipujen takia tehtiin verestä hcg (nyt laskettuna rv 2+3) joka alle 2, eli nega. Kiinnittymisen on täytynyt tapahtua heti tämän jälkeen ja hcg lähteä nopeasti nousuun.

Nyt rv 4+1 ja jännäillään jatkoa...

..sain haamuviivan kp:lla 23 (rv3+1) ja selkeän 2 pvää (rv3+3) myöhemmin.

Nyt näyttäisi siltä (rv:llä 20+6), että raskautumiskierto olisi ollut himppasen luultua lyhyempi eli hedelmöittyminen olisi tapahtunut muutamaa päivää aikaisemmin ja plussaaminen rv:lla 4+jotain, mikä kuulostaa todennäköisemmältä--

Sekavalta kuulostaa.

Yhteistyössä