RV 16 ja kova päänsärky

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoja

Vieras
Pari kolme päivää särkenyt jo päätä. Mittasin verenpaineen, se oli normaali. Päätä vaan särkee heti aamusta, eilen päiväunet auttoivat vähäksi aikaa, sitten kipu palasi.
Nyt olen töissä ja päätä särkee särkee särkee...Särkylääkettäkö naamaan vaan? Kuuluuko asiaan tää päänsärky? Voi olla, että johtuu niskoistakin, en ole varma. Hieman huimaakin, varsinkin kun ty on tätä tietokoneen tuijottamista.

Mulla oli viimeisessä raskaudessa aivan järkyttävä pns joskus viikolta 32 alkaen, mitään syytä sille ei löytynyt, mies jäi kotiin hoitamaan isompia lapsia kun pystyin vain makaamaan. Kesti 3-4vko ja loppui, eikä ole sen koommin vaivannut! Syy ei koskaan selvinnyt..
Ja raskausmyrkytys kyllä aivan äärimmäisen harvoin alkaa noin varhaisilla viikoilla...

minulla oli sama homma. En muista millä raskausviikoilla, mutta kauhee päänsärky/migreeni vaivas muutaman viikon. Ja mulla pää reagoi aina hormoonivaihteluihin.. menee kyl ohi jossain vaiheessa. Koita kestää!

mulla on taipumusta migreeniin, myös raskausaikana. viimeisimmässä kävin neurologilla, joka määräs ison satsin lääkkeitä ja meni ohi sillä. nyt tässä odotuksessa ei ole tullut samanmoista, mutta olen ottanut panadol zappia ja buranaa kyllä tarvittaessa. nyt en enää buranaa ota kun on viikkoja 21 ja risat. ota yhteyttä neuvolaan tai lääkäriin. tuo on tosi kurjaa...

Sairasloman laittoivat minulle, 2 viikkoa. Näyttöä ei paljon siinä säryssä katseltu.. Särkylääkkeet eivät edes auttaneet, enkä niitä olisi kyllä ruvennut napsimaankaan kovin paljoa. Hae saikkua ja rentoudu, ehkä se vähän auttaa.

Yhteistyössä