Ruusa jättää hyvästit. (haikeana, mutta pakosta)

Status
Viestiketju on suljettu.
Kun ei se enää (miehelle) riitä, että saa täällä lukea viestejäni, vaan pitää urkkia ja seurata ja yrittää selvittää mitä muuallakin keskustelen, on aika kadota.

Yksityisviestit toimivat, kerhoissa olen yhä ja kunhan jaksan, ilmestyn uudella nimimerkillä paljastaen itseni harvoille ja valituille, ja toivon, että jos minut joku tunnistaa, ei hän sitä julkisesti kertoisi.


Kiitos! Nautin seurastanne, pääsääntöisesti mut hyväksyttiin itsenäni ja niiltä jotka eivät hyväksyneet, sain rakentavaa kritiikkiä.

Kukkia kaikille! :flower: :heart:
 
mii
Ihme juttu, että mies kiinnostuu vaimostaan, vaikka on eroamassa.
Olis varmaan kannattanu olla kiinnostunut vaimosta ja vaimon asioista jo pikkuisen ennemmin....
Halit Ruusalle!
 
vieras
Älä nyt mihinkään mene, ei ei ei!!! Kirjoita henkilökohtaisimmista asioista vaan y-viestein, mut voithan sä täällä lörpötellä ihan niitänäitä ruusanakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Ihme juttu, että mies kiinnostuu vaimostaan, vaikka on eroamassa.
Olis varmaan kannattanu olla kiinnostunut vaimosta ja vaimon asioista jo pikkuisen ennemmin....
Halit Ruusalle!
olen aivan samaa mieltä! myöhästä se enää on.

Ruusalle kaikkea hyvää :wave:
 
Älä Ruusa anna periksi!!! Mä tykkään lukea sun juttuja, vaikka en monesti kommentoikaan, mutta sä oot tän palstan yksi mukavimmista!!!! Haistata pitkät miehellesi äläkä anna periksi! Vaihda vaikka nikki, mut tule kuitenkin takaisin. Tsemppiä :flower:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä