Ruumismatoja parvekkeella..

Alkuperäinen kirjoittaja Tiiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Pahin asia oli juu että ihminen sinne oli kuollut eikä sitä huomattu.
:( Viittitkö kertoa lisää, surullista.

Kyseisellä ihmisellä oli epilepsia ja muita vakavia sairauksia oli saanut ilmeisesti kohtauksen parvekkeella ollessaan ja oli silloin yksin kotona. Mies ystävä löysi hänet sitten. Oli viikonlopun kerinnyt olla siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Yäk :x
Mutta en kyllä ole ikinä ymmärtänyt miksi roskapussi ylipäätään laitetaan parvekkeelle. Miksei viedä roskiin? Ei ymmärrä vanha ei...

Mä teen sitä talvisin, että laitan ne sinne haisemasta ja sinne ne myös jää. Laiskuutta.. ei jaksa lähteä roskakatokselle yhden haisevan paskavaipan takia ja ajattelee et vie sen partsille odottamaan että nappaa sen mukaan ulos lähtiessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Yäk :x
Mutta en kyllä ole ikinä ymmärtänyt miksi roskapussi ylipäätään laitetaan parvekkeelle. Miksei viedä roskiin? Ei ymmärrä vanha ei...

Mä teen sitä talvisin, että laitan ne sinne haisemasta ja sinne ne myös jää. Laiskuutta.. ei jaksa lähteä roskakatokselle yhden haisevan paskavaipan takia ja ajattelee et vie sen partsille odottamaan että nappaa sen mukaan ulos lähtiessä.

Näin vähän ajattelinkin. Mutta näin "aikuisiällä" olen asunut kerrostalossa yli 15v (2lastakin siinä tullut) enkä ole koskaan vienyt roskista parvekkeelle. Siksi ihmettelen suuresti.... :|

Yhteistyössä