Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
pari viikkoa on helppo pärjätä vähällä. Meillä menee 300e/ kk 2+1 sisältäen vaipat ja kaikki hygieniatuotteet. Ei tee tiukkaa.
Vaipatkin voi jättää ostamattaAlkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27446394:Eli joku kolmisen euroa per nenä päivässä.
Tosi vähän! Meillä menee vaippoihin jo päivässä melkein sama summa.
Alkuperäinen kirjoittaja kahden viikon köyhä;27446441:Rupesin nyt todellakin miettimään miten paljon mä sitä rahaa oikein ruokaan laitan ja kaikkeen muuhun ja miksi niin paljon... Hmmm.
Alkuperäinen kirjoittaja kahden viikon köyhä;27446491:Mulla on siis aikaisemmin ollut aina säästöjä jonkun verran, yleensä olen sitten käyttänyt ne matkustamiseen. Mutta olin kesällä työttömänä ja sitten syksyllä aloitin uuden työn uudella paikkakunnalla, oli tuli vielä muuttokustannukset. Ja sitten vielä juuri olin varannut uuden matkan, kunnes alkoi tavaroita hajoamaan urakalla
Jatkoa varten voisin kyllä pitää kuukauden budjettia, jos vaikka saisi säästöön vielä enemmän ja pääsisi enemmän matkoille, sekä olisi vähän isompi vararahasto näitä tilanteita varten! Normaalisti mun tuloilla ei ole mitään ongelmaa pärjätä kuukautta, siksi mä en varmaan ole niin tarkkaan budjettiani miettinytkään.