rutinaa pankkiasiasta.. tekisitkö valitusta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hivenenhullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hivenenhullu

Vieras
elikkä... ollaan siirtämässä asuntolainaa nykyisen mieheni nimiin ex mieheltäni.. ja tästä asiasta ollaan pankin kanssa juteltu, käytiin noin 3viikkoa sitten siellä juttelemassa, keskusteltiin asia läpi ja oma pankkitäti sanoi että pitää hakea poikkeuslupaa kun lainassa on täystakaus, sanoi hakevansa sen heti kun on jutellut juristin kanssa... noh, tästä viikko eteenpäin soiteltiin ja täti sanoi että siirto onnistuu mutat vielä pitää selvittää varainsiirtovero asia.. mihin totesin että nykyinen mieheni ei sitä joudu maksamaan kun on ensi asunto... no sovittiin sitten että seuraavalla viikolla mennään sinne pankkiin allekirjoittamaan paperit... (eli tän viikon tiistaina) maanantaina soittelin kysyäkseni aikaa, johon täti totesi että ei olekkaan paikalla silloin, sitten aloitti taas selityksen siitä poikkeusluvan hakemisesta ja varainsiirtoverosta ym ja mä olin ihan hölmistynyt kun se oli jo kertaalleen sanonute ttä lupa on haettu ja että siirto onnistuu, kun mä vielä suoraan siltä kysyin että onko asia nyt VARMASTI selvä, eli siirto onnistuu... ja silloin vastasi että kyllä :o
nyt sitten sanoi tekevänsä paperit valmiiksi mutta on ensiviikon lomalla joten siirtyy sitä seuraavalle viikolle papereiden allekirjoitus |O
olenko liian hätäinen vai tökkiikö tossa nyt joku pahasti???
nopeammin oltais saatu uus laina, mutta valittiin tää ratkaisu kun tulee halvemmaksi..
tässä tulee nyt meille sinänsä ongelmia kun ex mies joutuukin nyt vielä maksamaan lainan korkoja kun homma on pitkittynyt..

Meillä oli toisenlaisen lainan kanssa tilanne myös, että lainapapereiden allekirjoittaminen viivästyi 3 viikkoa just tällasen takia, kun ei virkailija ollutkaan paikalla sovittuina päivinä. Mieli teki tehdä valitus, mutta tyhmänä tyydyttiin kohtaloon...

Eli nyt uudestaan, jos eteen tulis ja tällanen niin valittaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja sukkapari:
onko siel pankissa ketään muuta kenen hoidettavaksi kyseinen virkailia voisi asian siirtää?

on siellä muitakin mutta mulle määritelty virkailija on juurikin tuo täti... tietty voisin soittaa ens viikolla kun tiiän että oma pankkitäti on lomalla.. ja vähän kysellä joltain muulta että missä vaiheessa homma nyt on... mulle jäi nyt mysteeriks muutenkin että onko meillä lyhennys vapaata vaiko ei... pankkitäti sanoi kyllä laittavansa sen, mutat eipä nyt hirveemmin luottoa löydy siihen asiaan..
koitin torstaina soittaa sinne, jätin soittopyynnon mutta eipä se täti soitellu takas et ois saanu asiaan varmistuksen.. |O
rahallisesti kuitenkin siinäkin on eroa, maksaako 150 vaiko 440? sitä lainaa....

Yhteistyössä