Pankin palvelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Ainakin Nordeassa toimii. Soitin asiakaspalveluun ihan muusta asiasta ja päädyttiin siihen , että minun pitäisi uusia kortit uudelle nimelle. No täti sanoi että se onnistuu myös puhelimitse =) Jos olen uusinut ajokortin.

Laittoi tunnistenauhan pyörimään ja minä näpytelin tunnukset.. Nyt on sitten postissa tulossa kortit uudella nimellä varustettuna.

Kyllä on helppoa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Päädyitte? Kuinka kauan nimen vaihdoksesta on aikaa? Miten et heti asiaa hoitanut?

No, siksi että sain uuden ajokortin vasta perjantaina poliisilta ja ennen sitä ei olisi ollut mitään asiaa uusimaan pankkiin kortteja.
Tällä viikolla olisi ollut tarkoitus (itseasiassa huomenna) mennä pankkiin käymään, kortin uusimisasiassa.

Siinähän ei ole mitään ongelmaa, jos noutaa itse kortit pankista, jolloin henkilöllisyys tarkistetaan tai jos ne lähetetään kotiin siihen osotteeseen johon muukin asiakkaan posti menee.

Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Päädyitte? Kuinka kauan nimen vaihdoksesta on aikaa? Miten et heti asiaa hoitanut?

No, siksi että sain uuden ajokortin vasta perjantaina poliisilta ja ennen sitä ei olisi ollut mitään asiaa uusimaan pankkiin kortteja.
Tällä viikolla olisi ollut tarkoitus (itseasiassa huomenna) mennä pankkiin käymään, kortin uusimisasiassa.

No kyllä meidän Nordeassa onnistui ilman ajokorttia! Nehän näkee pankin päätteeltä, heti kun virallinen nimenmuutos on tullut ja henkilötunnus on sama vanhassa...

Yhteistyössä