Ruskovillan kypärämyssy pesukoneessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla kävi tänään ihan samoin, mutta se kypärämyssy oli silkkinen.Tosin ei mun mielestä mennyt miksikään, ei edes kutistunut.Ja ei kai se villainenkaan pilalla ole jos päähän mahtuu, huopunut on varmaan ja lämmin:)

On 100% villaa. Myssy meni tuollaiseksi "tiukemmaksi", mutta venyy edelleen ihan hyvin, eikä tunny käppyrältä. Tosin, tytölle tuo ei kyllä enää päähän mahdu, jollekin vauvalle kylläkin...

kannattaa muotoilla se märkänä mahdollisimman hyvin, jos saat jonkun "mallin" päähän kuivumaan niin laita, ettei se kuivu kävyksi.

ja minkähän kokoiseksi se mahtoi nyt sitten huopua? siis meneekö vastasyntyneelle, puolivuotiaalle jne..?

No tuo oli kokoa 1-2v (tosin meillä 3v:kin käytti sitä vielä). Nyt on kyllä pienempi. Mahtui vielä tytölle päähän, mutta tyttö totesi että "Ahistaa..."

:)

sitä voi koittaa vähän venyttää kosteena, mutta tuskin se niin paljoa venyy että enää mahtuu - jos siis on kokonaan huopunut. sillä vaan aattelin että siitä voisit saada hyvän hinnan jos koristelet ja pistät myyntiin, jätät odottamaan teille, annat kaverille jne.

kannattaa ainakin kokeilla. mä ostaisin, mutta meille tule vauva keväällä eikä ole tarvetta paksulle kypärämyssylle.

laita vaikka huutikseen ja siihen ilmoitus että on huopunut koneessa ja ostaja voi vaikka itse neulahuovuttaa siihen kuvion mielensä mukaan.

Ihana idea kyllä tuo koristeleminen. Ei ole tullut mieleenikään. En siis ala tätä myssyä koristelemaan, mutta joku innokas voi sen vaikka tehdä.

Kiitos Vuotaraaputin sinulle vinkeistä!

Yhteistyössä