Kumpi vauvalle parempi, siis silkkimyssy vai villainen (merinovillaa)kypärämyssy näin niinkuin talvea ajatellen? Onko kokemusta ruskovillan ensilapasista?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Molemmat kypärämyssyjä vai se sellainen toisenlainen silkkimyssy?
Mulla on ollut silkkinen myssy (ei kypärämyssy) käytössä keväästä syksyyn ja sisällä, mutta talvella ollut kypärämyssy. Kuopuksella meni vauvana aina kypärämyssy päässä miten sattui :xmas: mutta nyt isompana kummallakin on ollut talvisin villaiset kypärämyssyt. Esikoiselle ajattelin seuraavana kokona ostaa silkkisen kypärämyssyn, kun on niin herkkä kutiamaan.
Tulevalle vauvalle mulla on nyt ens alkuun vaan tuo silkkimyssy, talveksi varmaan hankin kypärämyssyn.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Moi, meillä on kaikilla ollut silkkimyssyt, on tosi lämmin ja ihana päällä. EI kutita!! Suosittelen!
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Vastaus katosi jonnekin... Eli esikoinen on kovin herkkäihoinen ja kova hikoamaan, joten valittaa aika herkästi sitten että kutittaa. Siksi ajattelin kokeilla seuraavaksi tuota silkkikypärämyssyä.
Itse olen myös herkkäihoinen, mutta pystyn useimmiten pitämään Ruskovillan villahousuja ihan ilman mitään ongelmia. Ne on samanlaista ohutta neulosta, kuin nuo kypärämyssyt. Joskus jos on tosi kuiva iho, niin saattaa kutittaa mutta voi olla, että kutittais ilman niitä villahousujakin.