K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tähtituike:mä teen seuraavasti vesi kattilaan kieuu joukkoon lihaliemi, sit sotken veden ja vj. astiassa ja lirutan joukkoon ja vielä soijakastiketta, jos haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tähtituike:mä teen seuraavasti vesi kattilaan kieuu joukkoon lihaliemi, sit sotken veden ja vj. astiassa ja lirutan joukkoon ja vielä soijakastiketta, jos haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:Alkuperäinen kirjoittaja tähtituike:mä teen seuraavasti vesi kattilaan kieuu joukkoon lihaliemi, sit sotken veden ja vj. astiassa ja lirutan joukkoon ja vielä soijakastiketta, jos haluaa.
joo,tää on kans mun toinen tyyli...mut se lopputulos ei ole kovin ruskea kun ei paahda jauhoja.... :/
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja teeri:Alkuperäinen kirjoittaja tähtituike:mä teen seuraavasti vesi kattilaan kieuu joukkoon lihaliemi, sit sotken veden ja vj. astiassa ja lirutan joukkoon ja vielä soijakastiketta, jos haluaa.
joo,tää on kans mun toinen tyyli...mut se lopputulos ei ole kovin ruskea kun ei paahda jauhoja.... :/
Väriä voi korjata ketsupilla, soijalla ja paprikajauheella. Ja se ruskea Maizena-suuruste tekee nätin väristä kastiketta.