Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja merbau:mä en noista valmiskastikkeistä tiiä kun en ooo ikään tehny, mutta siis miks et tee ite voista ja jauhoista?
Alkuperäinen kirjoittaja soossi:mä teen ruskean kastikkeen näin.laitan pari ruokalusikallista vehnäjauhoja lautaselle ja kaadan päälle vettä niin että jauhot peittyy,sitten sekotan tasaseks ettei jää möykkyjä.sillä aikaa kattilassa on kiehumassa vettä,yleensä en mittaa vaan katon mikä ois hyvä määrä,kun vesi kiehahtaa niin lisään sen jauho-vesi seoksen ja sekoitan koko ajan samalla,ettei tuu kökköjä kastikkeeseen,niin ja siis kun laitan sen veden kiehumaan niin sielä on lihaliemikuutio seassa kanssa,sitten vaan maustamaan mielen mukaan kastiketta
Alkuperäinen kirjoittaja Caramel:Ruskista jauheliha, mausta, laita sekaan vehnäjauhoja (400g jauhelihaa ja n. 2-3 rkl vehnäjauhoja) anna ruskistua jauhojen vähän, sitte vettä sekaan sen verran että on sopiva kastike... Lopuksi ketsuppia joukkoon! Huom! Lisää vesi hiljalleen koska kastike saostuu pukkuhiljaa...
Tulikohan aivan sekava juttu??!!! B)
Ja tosiaan kerma meinas unohtua!!! Sitäkin sekaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Caramel:Ruskista jauheliha, mausta, laita sekaan vehnäjauhoja (400g jauhelihaa ja n. 2-3 rkl vehnäjauhoja) anna ruskistua jauhojen vähän, sitte vettä sekaan sen verran että on sopiva kastike... Lopuksi ketsuppia joukkoon! Huom! Lisää vesi hiljalleen koska kastike saostuu pukkuhiljaa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Caramel:Ruskista jauheliha, mausta, laita sekaan vehnäjauhoja (400g jauhelihaa ja n. 2-3 rkl vehnäjauhoja) anna ruskistua jauhojen vähän, sitte vettä sekaan sen verran että on sopiva kastike... Lopuksi ketsuppia joukkoon! Huom! Lisää vesi hiljalleen koska kastike saostuu pukkuhiljaa...
Uskaltaskohan tätä koittaa... Montakohan jauhelihapakettia mun pitää tuhlata, ennen ku kastike onnistuu.. Tulee meinaan aina niitä kökköjä..