Ruskea vuoto koko alkuraskauden?

Kaipaisin kuulla onko jollain ollut kokemuksia koko alkuraskauden kestävästä vuodosta? Mikä siihen oli syynä jos selvisi syy?

minulla tulee silloin tällöin ruskeaa vuotoa , ihan alushousuihin saakka. Nämä vuodot tulee sellaisina hulahduksina , pieninä sellaisina . Tai sitten niin että vessareissulla huomaa aina pyyhittäessä että paperiin jää ruskeaa valkovuotoa.
Kolmessa edellisessä raskaudessa ei ollut vastaavaa... Nyt rv 9+3 ja vuotoja tullut ihan plussaamisesta saakka. 6+2 kohdussa näkyi alkio sykkeineen.

Nyt sitten mielessä pyörii tämä etinen istukka, toivon syvästi ettei siitä olisi kyse.

Imetän myös kerran päivässä, mietin voiko sillä olla jotain yhteyttä.
 
Mulla oli esikoisen raskaudessa -17, ensin tiputteli ovulaatiosta plussaan, sit hetki oli taukoa ja taas jatkui. Syytä ei löytynyt, arvailuna oli hiiva ja kuivat limakalvot. Jatkui epäsäännöllisenä puoliväliin asti ja sit loppui.
tuo hiiva käynyt myös mun mielessä, voiko se oirella pelkästää ns. Tuolla sisätiloissa? Kun ei nimittäin mitään kutinaa tai vastaavaa ole.
kiva kumminkin kuulla ettei välttämättä mistään hirveästä ole kyse :)
 
No tänään selvisi syy vuodoille, oli niskaturvotus ultra ja istukka on osittain kohdun suulla.
kätilö sanoi että se siitä yleensä nousee ylöspäin kohdun kasvaessa. hieman jäi itseä kyllä huolettamaan, jos ei menekään pois edestä...
 

Yhteistyössä