Ruskea vuoto emättimestä ennen kuukautisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla tuli housuihini ruskeaa vuotoa pari päivää sitten, mutta ne loppuivat.Miksi ne loppuivat, mitä tämä tarkoitta? Minulla ei ole vielä alkanut kuukautiseni,joten minua pelottaa. En uskalla kertoa kenellekkään joten kirjoitin tänne. Toivon että joku vastaa ja PIAN!

Minulla alkoin tulla ruskeaa vuotoa pari päivää sitten. Se loppui,miksi se loppui?
Minulla ei ole alkanut kuukautiset vielä, joten minua pelottaa. En ole uskaltanut kertoa vielä kenellekkään, joten kirjoitin tänne. Toivon että joku osaisi auttaa minua pulmani kanssa PIAN!

mä huomasin toissapäivänä ihan saman jutun että jotain ruskeaa mönjää jää paperiin kun pyyhin se on ihan samanlaista kun valkovuoto mutta vain eriväristä eli ruskeeta sitä saattaa valua myös silleen niinku esim menkkaveri ja mulla alko tänään menkat kun tuli verta alapäästä ihmettelen vain kun minulta tulee enemmän sitä ruskeaa kuin verta, osaako kukaan sanoa mistä tää vois johtua

Oon siis 14v ja luulin että olisin ainoo jolla on tällästä ongelmaa. Eli alapäästä tulee kohtalaisen suuria määriä ruskeaa(välillä vaaleampaa ja välillä tummempaa) valkovuodon tapaista eritettä, ja ruskeita limasia kokkareita. Ei minkään laisia kipuja eikä kutitusta alapäässä.
Menkkani eivät ole alkaneet enkä ole ollut sukupuoliyhdynnässä. Kun pyyhin tulee mukana aivan pieniä määriä verta. Tätä on jatkunut jo lähes viikon....
Äitini ei ehdi keskittyä minuun töittensä takia enkö viitti stressata häntä lisää! Joten toivoisin apua! :/

Mietinkö turhaan? Minulla tuli yhtäkkiä ruskeaa vuotoa joka oli vähä paksumpaa ja yhden kerran:O menkkoihi on aikaa vielä,ja paleltaa jatkuasti ja kädet on todella kylmät:O mitä tää on? Vastatkaa tähän pyydän!!!!

Mulla alko menkat pari kuukaut sitte ja viime kuussa tuli vrm 3pv jotain ruskeaa möhnää alakerrasta aattelin et vaan normi menkat muttaku ei ollu mitää kipuja nyt taas alko kolme pv sitte tuleen sitä ruskeeta juttua ja tänään aamulla ruskean möhnän tuleminen loppu mutta iltapäivällä oli hirveen kipee maha ja nyt rupes tuleen alapäästä verta oon ihan neitsyt ja silleen mutta en uskalla kertoa kellekkään :/

Moikka kaikki! Kun kuukautiset alkaa, ne saattaa alussa olla epäsäännölliset ja niukat. Ruskea mönjä on kuivunutta verta, eli kuuluu kuukautisiin. Puhukaa rakkaat nuoret äideillenne, ajatelkaa että he ovat olleet samassa tilanteessa joskus itsekin. Ja äitinä voin vakuuttaa että he ymmärtävät ja osaavat auttaa. Tsemppiä kaikille ja hyvää kesää!

Mulla on aina valkovuoto ollu vaaleeta mutta nyt ei oo ollu ollenkaan valkovuotoo. Noin viikko sitten alko ruskee valkovuoto ja kesti jotain 9 päivää. Nyt mulla taas alko kuukautiset ja tulee normaalia tummanpunasta paksumpaa vuotoo. Oli kyllä vähän outoo koska luulin että se ruskee valkovuoto oli kuukautiset mut ei kai sitten? XD Mutta munkin kuukautiset alko vasta pari kuukautta sitten (oon 12v) ja muilla mun ikäsillä on näköjään palstalla samanlaista ni kai on normaalii? :/

Mietinkö turhaan? Minulla tuli yhtäkkiä ruskeaa vuotoa joka oli vähä paksumpaa ja yhden kerran:O menkkoihi on aikaa vielä,ja paleltaa jatkuasti ja kädet on todella kylmät:O mitä tää on? Vastatkaa tähän pyydän!!!!

Normaalia, mullakin on koko ajan kylmä (ehkä johtuu kuukautisista, ehkä vaan Suomen julmasta kesästä) ja on ruskeeta vuotoo. Varmaan valkovuotoo se ruskee? Muillakin on täällä samanlaista, sinuna heittäisin huolet pois, kaikki tytöt on erilaisia! ;)

Hei!

Älä ole huolissasi!
Kuulostaa siltä, että sinulla alkaa ensimmäiset kuukautiset pian kun ruskeaa vuotoa on tullut.

Ruskeaa vuotoa voi myös tulla kuukautisten ensimmäisenä ja viimeisenä päivänä.

HEI! oon 13 vuotias tyttö ja mul ei oo alkanu menkkoi viel ollenkaa ! Tänää huomasin et tuli jotai ruskeeta vuotoo ja "limasta" mukana kans vähä verta mut ei paljoo! Alkaako lähipäivinä kuukautiset?

Minulla tuli housuihini ruskeaa vuotoa pari päivää sitten, mutta ne loppuivat.Miksi ne loppuivat, mitä tämä tarkoitta? Minulla ei ole vielä alkanut kuukautiseni,joten minua pelottaa. En uskalla kertoa kenellekkään joten kirjoitin tänne. Toivon että joku vastaa ja PIAN!

Kuulle, sulla on vain ripuli. Tarkista nyt huolella, kummasta reiästä se vuoto tuli. Voi myös olla, että perseesi falskaa (liikaa anaalipanoja?)

Mooi oon 13 vuotias tyttö, mulla alko eilen just koulussa kun menin vessassa käymää nii huomasin sellasta ruskeeta (ei kakkaa) alushousuissa. Sitte illemmalle kun meni nii tää vuoto lisäänty ja se alko tummenee ja tänää se on sellasta kauheen tumman ruskeeta mitä ei vois luulla vereks. Mulla ei oo alkanu menkat enkä oo ollu sukupuoli yhdynnäs ja tänää mul on ollu alaselkä kipuja ja alavatsassa myös. En oo uskaltanu kertoa äitille, koska mua pelottaa et tää on jotai vakavaa. Pyydän pikasta apua että voisko tää olla sitä että menkat on alkamassa?

Mitä muuta muka voisi olla? Pyydä äitiä kauppaan sun kans heti kun näet. Kyllä se tietää. Tätä ei välttämättä ole nähnyt;-)
Voithan tulostaa sen hänelle ja esitellä asian sitä kautta?

En tiiä mitä teen oon ihan paniikissa.! Mulla ei ole alkanut menkat ja en ole harrastanut seksiä olen 13v ja mulla tänää alko tulla ruskeeta valkovuodon tapasta voisiko joku auttaa???

Moi tänään kun tulin koulusta oli pikkareissa ruskeaa valkovuotoa en tiedä mitä se on?? Ja siis oon nyt 6lk ja tälläkin hetkellä mua sattuu alavatsaan ja ollut pääkipeä noin kuukauden yleensä ei ole ollut pääkipee tai muuta et mikä tää juttu on?? Äitillä on alkanut 6lk menkat niin olisiko tää merkki siitä? Ja mulla on ollut siis noin vuoden runsasta valkovuotoa välillä tuntuu että olisi kussut housuun..

Yhteistyössä