Ruskea silmäisten lasten äidit!

Villi viisikko

Aktiivinen jäsen
04.12.2006
3 360
0
36
Missä vaiheessa silmien väri on muuttunut tumman sinisestä ruskeaksi?

Kyselee äiti joka ei vielä tahtoisi heittää hassuja haaveitaan kaivoon, vauva nyt 2.5kk.
Silmät ovat tumman siniset, ihan eri luokkaa kun sisaruksillaan tuossa iässä, sisarukset ja äiti sinisilmäisiä, iskällä ruskeat.

Mä haluisin uskoa, et tuolle kuopukselle tulee ruskeat. Ikää hällä on 1kk3vko:a ja ruskealta näyttää. Isolla veikalla on ruskeat ja ne oli kans aika aikasessa vaiheessa selkeesti ruskeat. Isosiskolla siniset, eikä ne koskaan edes näyttäneet ruskeilta. Mulla siniset ja isällä ruskeat.

Minulla on poika 3kk ja neuvolassa sanoivat että alkaa pojalla olla sen väriset silmät mitkä on nyt eli aikas tumman siniset mulla itellä on vihreät ja miehellä on ihan tumman ruskeat silmät. Meillä on neljä lasta ja yhellä tuli ruskeat silmät yhellä on vihreät ja sitten kaks on sinisilmäistä joskin toisella on vaaleamman siniset,mulle aikoinaan sanottiin että saattaa ottaa toiselta sen tummuuen niihin silmiin vaikka onkin siniset niinkuin meillä pojalla on tumman siniset mutta kuitenki erottaa että on siniset.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Noilla kaikilla on ollu heti syntyessään semmoiset joista näki et ruskeat tulee..eli ei siniset ollenkaan.
(kaikilla kolmella siis ruskeat silmät)

Samoin meillä. Väri oli alusta asti rusehtavan vihertävä (vähän kuin kura =) ), eikä ollenkaan siniseen edes vivahtava. Kaikilla nyt ruskeat silmät, mutta selkeästi erisävyiset.

Alkuperäinen kirjoittaja ruskeat silmät:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Noilla kaikilla on ollu heti syntyessään semmoiset joista näki et ruskeat tulee..eli ei siniset ollenkaan.
(kaikilla kolmella siis ruskeat silmät)

Samoin meillä. Väri oli alusta asti rusehtavan vihertävä (vähän kuin kura =) ), eikä ollenkaan siniseen edes vivahtava. Kaikilla nyt ruskeat silmät, mutta selkeästi erisävyiset.

jep, mä oon aina sanonu et "likaisen väriset silmät" :D

Sällillä on lähes mustat silmät, Likalla ruskean-kellertävän-vihertävät ja Neidillä tumman ruskeat :D

Vaikka kaikki sanoo, että vauvat syntyy sinisilmäsinä, niin meidän tyyö kyllä synty suloisen suklaisilla nappisilmillä varustettuna
a040.gif

Alkuperäinen kirjoittaja apa:
Vaikka kaikki sanoo, että vauvat syntyy sinisilmäsinä, niin meidän tyyö kyllä synty suloisen suklaisilla nappisilmillä varustettuna
a040.gif

Meillä pojalla oli myös jo heti tumman ruskeana silmät. Synnärilläkin asiaa ihmettelivät. Mutta me molemmat vanhemmat ollaan kyllä ruskeasilmäisiä joten johtuisko siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:

Kyselee äiti joka ei vielä tahtoisi heittää hassuja haaveitaan kaivoon, vauva nyt 2.5kk.
Silmät ovat tumman siniset, ihan eri luokkaa kun sisaruksillaan tuossa iässä, sisarukset ja äiti sinisilmäisiä, iskällä ruskeat.

Olisiko se nyt ihan kauheeta sitten, jos ei lapsellesi tulisikaan niitä ruskeita silmiä? Niin ja kysymykseen vastaten, meillä tytöllä näki myös ihan syntymästä asti että ruskeat tulee, niin tummat oli.

meidän ensimmäisellä lapsella oli heti tummanruskeat silmät, toisella muuttui sinisistä ruskeiksi vuoden iässä, kolmanella on ollut siniset silmät aina kaksivuotiaaksi. vasta nyt 3,5v hänellä on vihertävän vaaleanruskeat silmät. hänellä on myös vaaleat hiukset toisin kuin vanhemmilla sisaruksilla. ja mun mies on tumma arabi :) arvatkaa vaan oonko kuullut kettuilua siitä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja suklaanappi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:

Olisiko se nyt ihan kauheeta sitten, jos ei lapsellesi tulisikaan niitä ruskeita silmiä? Niin ja kysymykseen vastaten, meillä tytöllä näki myös ihan syntymästä asti että ruskeat tulee, niin tummat oli.

Kirjoitinko tosiaan että se olisi kamalaa?
Ei se tienkään kamalaa olla, ei kai se silti estä minua vähän toivomasta niitä ruskeita silmiä.

Yhteistyössä