A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:miksi se pitää korvata? eihän ruskeaan kastikkeeseen kuulu lihaliemikuutiota alunperinkään?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:miksi se pitää korvata? eihän ruskeaan kastikkeeseen kuulu lihaliemikuutiota alunperinkään?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:miksi se pitää korvata? eihän ruskeaan kastikkeeseen kuulu lihaliemikuutiota alunperinkään?
ai!!!Kaikissa noissa netin ohjeissa se sekaan tuupattiin.Olisko sulla sit joku hyvä ohje ilman sitä??
Alkuperäinen kirjoittaja palma:Taitaa olla joku paljonpuhutun natriumglutamaatin makuun tottunut kokki asialla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:miksi se pitää korvata? eihän ruskeaan kastikkeeseen kuulu lihaliemikuutiota alunperinkään?
ai!!!Kaikissa noissa netin ohjeissa se sekaan tuupattiin.Olisko sulla sit joku hyvä ohje ilman sitä??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja palma:Taitaa olla joku paljonpuhutun natriumglutamaatin makuun tottunut kokki asialla![]()
Itse asiassa en ole ikinä tehnyt kyseistä kastiketta(nolo) ja etsin netistä ohjetta, kaikissa oli mukana kyseinen kuutio.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:miksi se pitää korvata? eihän ruskeaan kastikkeeseen kuulu lihaliemikuutiota alunperinkään?
Katsoin googlesta ja ainakin pari ekaa mitä nappasin, ei niissä ollut lihalientä.
Perus ruskeaan kastikkeeseen ruskistat jauhot rasvassa, lisäät sinne kylmää vettä ja kuulotetut sipulit. Mausta esim. suola, paprika, pippuri.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja hmm:miksi se pitää korvata? eihän ruskeaan kastikkeeseen kuulu lihaliemikuutiota alunperinkään?
Tätä minäkin olin tulossa kirjoittamaan
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja hmm:miksi se pitää korvata? eihän ruskeaan kastikkeeseen kuulu lihaliemikuutiota alunperinkään?
Kuten myös! Voita ja jauhoo ja vettä + mausteet =)
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja hmm:miksi se pitää korvata? eihän ruskeaan kastikkeeseen kuulu lihaliemikuutiota alunperinkään?
Kuten myös! Voita ja jauhoo ja vettä + mausteet =)
No ohjetta kehiin sitten vaan
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja hmm:miksi se pitää korvata? eihän ruskeaan kastikkeeseen kuulu lihaliemikuutiota alunperinkään?