K
kopsis
Vieras
Siis miksei samalla voi opettaa, että esim. kirsikkatomaatti on se herkku, tai sokeriherne, tai tuore mandariini? Lapsihan oppii ton ihan miten vaan. Meillä marjat toimii herkkuina, tosin mustikoita syödään päivittäin muutenkin.
Minusta palkintosyömisen opettaminen on se paha juttu. Sillä ei niinkään ole merkitystä onko se palkinto karkki, jäätelo vai ruisleipä koska kyllä se sitten isona se palkinto niiksi epäterveellisimmiksi herkuiksi muuttuu kuitenkin ja aikuisena viimeistään lohtusyömiseksi.
Kuivatut hedelmät suurissa määrinhän ei ole kellekään hyväksi. Eihän tuoreita hedelmiäkään suositella syötäväksi hurjia määriä. Esim. viinirypäleissähän on eniten torjunta-ainejäämiä verrattuna kaikkiin hedelmiin ja ihan ne samat jäämät on rusinoissa. Sitten kun miettii kuinka suuri keko viinirypäleitä tulisi siitä pienestäkin rusinapaketista niin huhhuh.
En ymmärrä mitenkään, että rasvasta on tehty kaiken pahan alku ja juuri. Kyllä pienelle on paljon pahempaa syödä jättipommeja hiilihydraatteja jo muutenkin yleensä hiilihydraattipitoisen ruuan päälle, koska nehän juuri pahentaa niitä unirytmejä, joista kaikki täällä marmattaa.
Minusta palkintosyömisen opettaminen on se paha juttu. Sillä ei niinkään ole merkitystä onko se palkinto karkki, jäätelo vai ruisleipä koska kyllä se sitten isona se palkinto niiksi epäterveellisimmiksi herkuiksi muuttuu kuitenkin ja aikuisena viimeistään lohtusyömiseksi.
Kuivatut hedelmät suurissa määrinhän ei ole kellekään hyväksi. Eihän tuoreita hedelmiäkään suositella syötäväksi hurjia määriä. Esim. viinirypäleissähän on eniten torjunta-ainejäämiä verrattuna kaikkiin hedelmiin ja ihan ne samat jäämät on rusinoissa. Sitten kun miettii kuinka suuri keko viinirypäleitä tulisi siitä pienestäkin rusinapaketista niin huhhuh.
En ymmärrä mitenkään, että rasvasta on tehty kaiken pahan alku ja juuri. Kyllä pienelle on paljon pahempaa syödä jättipommeja hiilihydraatteja jo muutenkin yleensä hiilihydraattipitoisen ruuan päälle, koska nehän juuri pahentaa niitä unirytmejä, joista kaikki täällä marmattaa.