Rusehtava vuoto, rv 39+

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Hei, tiedän, että vuoto voi olla loppuraskaudessa normaalia, mutta onko muilla tällainen rusehtava vuoto ennekoinut synnytystä? Vuodossa ei näytä olevan mitään limatulpan palasia tms vaan ihan vaan kuin värillistä valkovuotoa.

Kiitos kokemuksista :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 15:38 mimmu kirjoitti:
mulla alkoi synnytys just noilla "VAIVOILLA"on merkki että ns,limatulppa irtoilee salakavalasti :D.onnea synnytykseen :hug: t:5xäippä

Sama täällä! Kun huomasin rusehtavaa vuotoa, vauva syntyi n. 1,5 vrk:n kuluttua. Siinä ehti limatulppakin irrota välissä. Tuo siis enteili sitä limatulpan irtoamista.

Myös minulla alkoi synnytys rv 40+2 juuri tuollaisella vuodolla. Vuotoa tuli iltapäivästä ja seuraavana yönä alkoi säännölliset supistukset ja seuraavana päivänä oli nyytti jo sylissä.

Täällä olen edelleenkin... supistuksia kyllä alkoi yöllä tulemaan, mutta ei mitään säännöllistä eikä kivuliasta. Lähinnä tuntui menkkakivuilta. Vuotoa tulee edelleenkin, välillä oikein lorahtamalla eli ihan niin kuin valkovuotoakin on tullut. Joukossa ei ole oikein mitään limaista. En usko kuitenkaan lapsiveteen värin vuoksi.

Mulla oli pariviikka sitten rusehtavaa vuotoa paripäivää. Synnäriltä sanoivat että kivuttomienkin suppareiden yhteydessä voi tulla vanhaa verta ,et on vaan supparit rikkonut jotain verisuona. Eli mulla ei synnytyksestä tietoakaa ja viikkoja nyt 38+4 \|O .

Mulla oli rv 41 yhtenä päivänä vähän, mutta ei juuri muita oireita. Sitten 41+6 tuli taas ja sitten pitkin päivää tuli supistuksia ja itsestäni alkoi tuntua, että nyt vihdoin voi olla synnytys lähellä. Supistukset voimistuivat iltaa kohti ja aamuyöllä sain vauvan rinnalleni. Näin mulla.

mulla kanssa samanlaista vuotoa edellisessä raskaudessa...iltapäivällä alkoi tulla ja poju syntyi illalla! :heart: nyt viikko l.a. ja kovasti jo odotellaan et pääsis synnyttämään...vaikka ei kyl ole mitään merkkejä ilmassa \|O mut ei auta kun odotella =)

Yhteistyössä