Kemiallinen raskaus ja raskaustestin plussa

Mites, onko kuinka yleistä kemiallisessa, että saa testiin plussan/haamun mutta se siitä sit häviää?
Entäs jos testaa vaikka pp8 plussan voiko testi näyttää vielä pp14 plussaa? Jos voi niin ilmeisesti kuitenkaan ei oo vahvistunu? Vai onko tämä vähän kun tuulimuna, että hormoonin määrä lisääntyy jonkun aikaa?
Itellä ois huomenna pp8 ja kutkuttais niin tehdä jo eka testi. Tiedän ei mitään fiksua ois ei.
 
Pakko minunkin sen verran kommentoida, että ensinnäkin kiitoksia tietopaketista. Itseäkin ovat nämä asiat viime aikoina askarruttaneet.

Sen verran omista kokemuksista, että reilu viikko sitten käväisin sairaalassa keskenmenon vuoksi. Viikkoja olisi pitänyt olla kasassa 12, mutta ultrassa raskaus paljastui tuulimunaksi. Kun sitten oli lääkärin kanssa puhetta siitä, onko minulla aiemmin ollut keskenmenoja, mainitsin marraskuussa tapahtuneen varhaisen keskenmenon. Tuolloin sain raskaustestiin haalean plussan DPO 15. Myös palelua, ym. alkuraskauden oireita oli kuvioissa mukana. Vuoto kuitenkin alkoi parin päivän kuluttua.

Lääkäri tietysti laski tämän edellisen kemialliseksi raskaudeksi/keskenmenoksi. Tuntui kuitenkin jotenkin pahalta se, miten hän sanoi ettei sellaisia edes lasketa "oikeiksi" keskenmenoiksi. Tietysti ymmärrän hänen puhuneen yksinomaan lääketieteelliseltä kannalta. Itselle kuitenkin molemmat tapaukset tekivät ihan yhtä kipeää.
 
Jenksula:Mulla testi näytti haaleaa plussaa 4vko:a.. : / Mulla siis ihan normimenkat 2.2 josta sitten alkoi tiputtelu 7-8.2 ja 9.2 tein testin kun ihmettelin tätä. Se tosiaan plussa ja samoin ovistesti huusi kirkkaan punaisena. Plussa ei kuitenkaan koskaan lähtenyt tummumaan vaan oli haamuna siihen asti kunnes menkat alkoi 4.3. ja plussakin hävisi. Lieviä raskausoireita oli vähän ennen plussaa mutta ne loppuivat hyvin pian.
 

Yhteistyössä