30veeeeeeee
mulla ei muuta ongelmaa mutta naama kukkii kun teineillä ja ikää kohta 30v ei sitä kai rupsahdukseksi voi sanoa mutta on tämäkin ongelma
sama täälläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Esikoisen jälkeen olin vielä hehkeä, pahempi rupsahdus tapahtui kakkosen synnyttyä.
Voi ei!!! Eka jätti jo jälkiä niin miltäköhän näytän tän tokan jälkeen :OAlkuperäinen kirjoittaja manta amalia:sama täälläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Esikoisen jälkeen olin vielä hehkeä, pahempi rupsahdus tapahtui kakkosen synnyttyä.
En ja nyt odotan toista . TOivottavasti en rupsahda nytkään . TIesittehän, että raskaana rypyt suoristuu ja tämä on fakta ...Alkuperäinen kirjoittaja 30veeeeeeee:mulla ei muuta ongelmaa mutta naama kukkii kun teineillä ja ikää kohta 30v ei sitä kai rupsahdukseksi voi sanoa mutta on tämäkin ongelma
Ja täällä!!!Alkuperäinen kirjoittaja manta amalia:sama täälläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Esikoisen jälkeen olin vielä hehkeä, pahempi rupsahdus tapahtui kakkosen synnyttyä.
Tämä ei kyllä kuulostaa hyvältä...millä tavoin rupsahditte ?Alkuperäinen kirjoittaja äippä2x:Ja täällä!!!Alkuperäinen kirjoittaja manta amalia:sama täälläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Esikoisen jälkeen olin vielä hehkeä, pahempi rupsahdus tapahtui kakkosen synnyttyä.