rupsahditko mielestäsi saatuasi lapsen?

• Viestiketjun aloittaja 30veeeeeeee
  • Ensimmäinen viesti
vieras
en, näytän paremmalta ja terveemmältä kuin koskaan. laitan itseäni enemmän, käytän itseeni rahaa enemmän ja olen n. 15kiloa hoikempikin. 2 lasta. kumma juttu, kun sitä alkaa ajattelemaan. :D

kaikkien lärpäkkeiden äiti
Ei, mä olen kolmen lapsen jälkeen kauniimpi kuin koskaan; tissit voi ilman liivejä ollessa kiertää rullalle ja heittää olan yli, naama kukkii ja vatsanahka näyttää siltä, että haluaisi huutaa hoosiannaa.

Mutta eiköhän tää tästä, kun pääsen taas kunnolla treenaamaan. Mä en anna periksi, vaikka 31-vuotias jo olenkin.

Surde74
Alkuperäinen kirjoittaja manta amalia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Esikoisen jälkeen olin vielä hehkeä, pahempi rupsahdus tapahtui kakkosen synnyttyä.
sama täällä :whistle:
Peesi. Tosin mulla tää kilpirauhasen vajaatoiminta näkyy myös naamassa=vanhentaa. Saas nähä muuttuuko ulkonäkö, kun lääkemäärä saadaan kohdilleen.

Minä rupsahdin. Nyt olen paljon läskimpi, kuntoni on huono, silmänaluset ovat jatkuvasti tummalla pussilla, en harjaa hiuksiani välttämättä joka päivä.. Näytän kulahtaneelta.
Kävelystäkään ei oikein tule mitään kuntoilun kannalta kun vieressä taapertaa vähintään yksi taapero.

Jep! Kolme ekaa meni niin että tulin samoilla mitoilla vauvan kanssa sairaalasta,mutta 4. ja vitosen jälkeen on jotain tapahtunu :whistle: Raskausarpia ei ole mutta sellasta yleistä vanhenemista,oon kuitenkin jo kohta 40v ja vakavasti sairas ja kova lääkitys,että vaikee sanoo mikä johtuu mistäkin!

Liila
Rupsahdin pahasti molempina raskausaikoina, kun en kyennyt hoitamaan itseäni. Vuosi synnytyksen jälkeen aloin palautua entiseen kukoistukseeni. Nuoruutta en takaisin saa eli nykyisen ulkomuotoni laitan vanhenemisen piikkiin (en lasten).

vieras
Tissit vähän pienemmät ja "tyhjemmät" kuin ennen raskautta ja synnytystä, mutta muuten olen palautunut oikeastaan täysin entisiin mittoihini. Tosin on vaatinut paljon liikuntaa ja ruokavalion tarkkailua.

VastarannanSilakka
No mulle kävi niin päin että roppa on parempi ku ennen! Raskausajan terveellinen ruokavalio piristi, lähti ne entisetkin kilot ja mahan ynnä lapsen kantaminen on tuonut lihaksia joita ennen ei siis todellakaan ollut. Ja parasta, ennen alaspäin päärynöityvän pömppömahan muoto tuli paremmaksi. Myös menkkoja edeltävät turvotukset on hävinneet. Naama nyt on se sama entinen...tissit ehkä vähän pieneni, mutta tässä tapauksessa sekin on etu.

vieras
Raskauden jälkeen olin varsin timmissä kunnossa, kun kilot jäi synnärille. Nyt plösähtänyt, ja tissit venähtäneet ja samoin vatsanahka. Noissa paikoissa siis "tiikerinnahka". Jos tässä nyt uusi raskaus alkaa, niin toivottavasti saan itseni pysyvästi tuohon timmimpään kuntoon:)

Yhteistyössä