Rupes vituttamaan ankarasti,muutosta kyse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Me ollaan rempattu omakotitaloa,nyt pitäs alkaa muuttamaan sinne.Talo on muuten juuri haaveitteni mukainen mutta siellä ei ole vielä saunaa,oli puhe että tilataan valmis saunapaketti jostain.No nyt mies on sit sitä mieltä että me pärjätään kyllä pihasaunalla ja et hän rakentaa sitten ite sen saunan.
Olenko pikkumainen kun en tod haluaisi tämmöstä systeemiä,ärsyttää muuttaa ku ei oo saunaa ja se pihasauna on iha perseestä.en kyl sielä käy alkuunkaan.

No mulle riittäis pihasauna. Mä jos joskus saan hommattua talon niin haluun ehdottomasti ulkosaunan ja tietysti se lämpii puulla. Mieluummin käyn ulkosaunassa ku sisällä sähkössä. Mutta tää on vaan mun mielipide ja jokaisella on omansa. Jos susta tuntuu ettet voi käydä pihasaunassas niin sit sä et voi käydä ja sun pitää hommata se sisäsauna.

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
No mulle riittäis pihasauna. Mä jos joskus saan hommattua talon niin haluun ehdottomasti ulkosaunan ja tietysti se lämpii puulla. Mieluummin käyn ulkosaunassa ku sisällä sähkössä. Mutta tää on vaan mun mielipide ja jokaisella on omansa. Jos susta tuntuu ettet voi käydä pihasaunassas niin sit sä et voi käydä ja sun pitää hommata se sisäsauna.

sun kanssasi samaa mieltä

sisäsaunaa alkaa mies sit rakentaan ens vuonna,sauna muuten on talossa et sieltä vaan puuttuu laudat seinistä ja lauteet ja kiuas.
Täytyy miehelle vielä aamulla puhua jos en pääse irti tästä vitutuksesta,kait se pihasauna riittäs..mut mut..

mäkin tykkään tuosta mein ulkosaunasta, mut kyllä talvella mieluusti tossa sisäsaunassa käyn :D

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Tulisiko sisälle kuitenkin kylpyhuone suihkuineen ja pesukoneineen?

kylppäri joo on ja kodinhoitohuone.sauna ainoostaan puuttus tai se huone on mutta siellä ei oo lauteita ja seinäpaneelit puuttu,saunan lattiakin on jo laatotettu.

Miettippäs tätä monet asuu kerrostalossa eikä omaa saunaa ,joten oot pirunmoisen pikkumaine.Etkö voi olla edes tyytyväinen että oma talo alla ja saunan saat kuitenkin.Yritätkö miestäsi loukata???

Alkuperäinen kirjoittaja alkuper:
Tulisiko sisälle kuitenkin kylpyhuone suihkuineen ja pesukoneineen?

kylppäri joo on ja kodinhoitohuone.sauna ainoostaan puuttus tai se huone on mutta siellä ei oo lauteita ja seinäpaneelit puuttu,saunan lattiakin on jo laatotettu.

no sittenhän siinä ei iso homma oo =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miettippäs tätä monet asuu kerrostalossa eikä omaa saunaa ,joten oot pirunmoisen pikkumaine.Etkö voi olla edes tyytyväinen että oma talo alla ja saunan saat kuitenkin.Yritätkö miestäsi loukata???

En yritä loukata,ärsyttää vaan ku sen oman saunan olisin sisälle halunnut.Ja puhe oli et se tehään ja nyt sit suunnitelma muuttu näin.
Asutaa nyt kerrostalossa ja täällä yhteissauna,haaveilin jo siitä miten ihanaa ja helppoa on käydä omassa sisäsaunassa lastenki kanssa.Olen pikkumainen tässä asiassa joo,yritän päästä yli.

Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:

mäkin tykkään tuosta mein ulkosaunasta, mut kyllä talvella mieluusti tossa sisäsaunassa käyn :D

Mä kyllä tykkään talvellaki ulkosaunasta. Tosin kyllä mä suihkun tahtosin sisällä olevan. Mut ulkosaunassa on talvellaki jotenki ihana käydä ku sit voi jäähytellä äkkiä pihalla ja muutenki mä vaan jotenki tykkään. Makuasia.

Miten mies ajatteli että saunotte? Monet saunovat kahdestaan lasten nukahdettua ja itkuhälytin hälyttää, jos lapset heräävät. Sopisiko tämä teille?

Mies aatteli et lapsetki tykkäis ulkosaunasta,ovat 3v ja 4,5v..

Miten mies ajatteli että saunotte? Monet saunovat kahdestaan lasten nukahdettua ja itkuhälytin hälyttää, jos lapset heräävät. Sopisiko tämä teille?

Varmasti lapset pitävätkin, mutta kai joskus tahdotte kahdestaankin saunoa. Itse kyllä pidän ulkosaunasta, mutta eihän se niin huoleton ole kuin sisällä oleva sauna.

Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:

Mä kyllä tykkään talvellaki ulkosaunasta. Tosin kyllä mä suihkun tahtosin sisällä olevan. Mut ulkosaunassa on talvellaki jotenki ihana käydä ku sit voi jäähytellä äkkiä pihalla ja muutenki mä vaan jotenki tykkään. Makuasia.

me saunotaan päivittäin, noin huhtikuusta marraskuun puoleen väliin ulkosaunassa =)

meillä tuon ikäiset rakastaa ulkosaunaa :D

Yhteistyössä