Ruotsinristeily -paljonko rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Budjetti mietinnässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Budjetti mietinnässä

Vieras
Paljonko teillä yleensä kuluu rahaa 2 päivän risteilyllä (matka, ruuat jne on jo laskettu pois)?
Siis ihan käyttörahaa, hieman tuliaisia varten?

No huomenna ollaan menossa ja käyttörahaa tarvin jos löytyy lapsille tai ittelle kivoja vaatteita ja eipä oikeastaan muuhun. Ja mulla on Visa ihan sitä varten ettei tarvi nostaa enempää käteistä kuin on pientä tarvetta.

No mulla meni 300 e, mutta en ostanut mitään kauheen extraa kun ei tarvinnut. Noin 600 e on o.k jos meinaa viinaksia ja rasvoja tuoda. Kaverilla meni sen verran.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No huomenna ollaan menossa ja käyttörahaa tarvin jos löytyy lapsille tai ittelle kivoja vaatteita ja eipä oikeastaan muuhun. Ja mulla on Visa ihan sitä varten ettei tarvi nostaa enempää käteistä kuin on pientä tarvetta.

Mutta paljonko arvelet kuluvan?

me lähdetään reissuun mies ja 3kk poika, aamupalat varasin ja maksoin varauksen yhteydessä. mennessä ajattelimme mennä seisovaan pöytään syömään ja tulle ravintolaan. tähän varaamme noi 200e, ja muuten otamme varmaankin 200-300 e mukaan.

budjetti riippuu varmasti paljon millaiselle reissulle olette menossa, meneekö esim viinaksiin rahaa. meillä ei mene... viinaksia emme myöskään tuo tuliaisina. tukholmassa on tarkoitus kävellen liikkua,ei mene takseihin yms.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mutta paljonko arvelet kuluvan?

Arvelen kuluvan? Vaikea sanoa, jos löytyy ne kaikki vaatteet lapsille mitkä olen ajatellut niin sitten heidän vaatteisiinsa varmaan menee 200-300e, itelle katon lähinnä jotain Lindonin tms. paitoja ja jos 1-2 löytyy ihan ok, maissa ne maksaa 50e joten siellä 35-45e että omiin menee 100e. Viinaa, tupakkaa, rasvoja yms. ei ole tarve ostaa.

Lasten (2) kanssa menossa, ilman viinaksia. Myöskän tuliaisiksi ei ole tarkoitus tuoda kuin muutama viinipullo alkoja....tuliaisina sitten lapsille karkkia ym tavallista.
Tukholmaan pääsemme matkayhtiön bussilla, takaisin taksilla (ei ole kallis), muuten Tukholmassa kävelyä, kiertelyä, ehkä vähän ostoksia, jos sopivaa sattuu kohdalle.
Ja mitä nyt sitten laivassa menee limuihin, jäätelöihin ym.

Onko 500 euron budjetti liian tiukka? Mitä mieltä?

Vuosia aikaa siitä, kun olen viimeksi risteillyt (nyt ensimmäinen kerta lasten kanssa), joten hieman hukassa nämä.

Lasten (2) kanssa menossa, ilman viinaksia. Myöskän tuliaisiksi ei ole tarkoitus tuoda kuin muutama viinipullo alkoja....tuliaisina sitten lapsille karkkia ym tavallista.
Tukholmaan pääsemme matkayhtiön bussilla, takaisin taksilla (ei ole kallis), muuten Tukholmassa kävelyä, kiertelyä, ehkä vähän ostoksia, jos sopivaa sattuu kohdalle.

Vuosia aikaa siitä, kun olen viimeksi risteillyt (nyt ensimmäinen kerta lasten kanssa), joten hieman hukassa nämä.

teillä oli kaikki ruoat maksettu? jos niin kyllä tuolla rahalla uskoisin että pärjäätte. riippuu tosi mitä ehkä vähän ostoksia tukholmassa tarkoittaa...

Alkuperäinen kirjoittaja kukkanen1984:

teillä oli kaikki ruoat maksettu? jos niin kyllä tuolla rahalla uskoisin että pärjäätte. riippuu tosi mitä ehkä vähän ostoksia tukholmassa tarkoittaa...

Ruuat on maksettu aamupalat sekä seisovapöytä molempiin suuntiin. Jotain välipalaa toki täytyy ainakin lapsille lisäksi ostaa.
Vähän ostoksia tyyliin jos jostain paita löytyy, niin voi ostaa, muttei hakemalla haeta mitään.

Yhteistyössä