ruotsalaisia lastenvaatteita(koko perheelle), mikä kauppa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku&joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku&joku

Vieras
Mikä oli se ruotsalainen nettikauppa josta sai ihania retro tyylisiä vaatteita koko perheelle, samalla kuosilla oli bodeja, lasten-ja aikuistenpaitoja ym.. ei ollut du&jag, mutta joku&joku se oli..

Ottaako joku selkoa, ja muistuuko mieleen?

Nytkypyllykkäää!!!!Yksi päivä tuosta puhuttiin just ja en ollut silloin ihan varma mikä liike hesaan avattiin/avataan, mutta juuri tuo se kyllä oli, koska sitten näin mainoksen lehdessä.En ole käynyt, mutta täytyypä harkita...

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
siellä ylhäällä on "våra kläder" ja sitten "se kläderna", mutta varoitan, turmiollista jos satut tykkäämään uusretrohenkisistä :D

ei mulla lue siellä mitään linkkiä mistä niitä pääsee katsomaan :(

siellä ylhäällä kun lukee tuo våra kläder, niin painat siitä ja sitten sieltä tulee alavalikko, niin sieltä tuo se kläderna`? en mä oikein osaa selittää kunnolla! ja vain ruotsinkielisillä sivuilla on tuo!!

En kyllä tiedä missä se liike on, mutta olisko ollut perhe-lehdessä vai kaksplussassa mainos, et elokuussa tulee suomeen ja olisko siinä myyjiä haettu tai jotain...

siellä ylhäällä kun lukee tuo våra kläder, niin painat siitä ja sitten sieltä tulee alavalikko, niin sieltä tuo se kläderna`? en mä oikein osaa selittää kunnolla! ja vain ruotsinkielisillä sivuilla on tuo!!

no niin,katsoin vaan niistä suomenkielisiltä sivuilta..ihme kun en siis löytänytkään :)

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
http://www.meandi.se
ja vain kotimyyntiä =) mulla kutsut ensi viikolla!! :D

Mulla myös kuiden vaihteessa kutsut...ja harkitsen jälleenmyyjäksi ryhtymistä täällä Oulun seudulla..
:whistle:

joo, mäkin olen harkinnut!! kun vaan tietäis miten se vaikuttaa ansiosidonnaiseen päivärahaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
soosoo, pehmeäpupu, miten rumasti sanottu :D ne mitään retkuja ole :D

Häh?? Kaikki vaatteet on rytkyjä, retkuja..tms..ilman mitään tunnesidettä :D

eieieiei, ei missään nimessä, jokainen lastenvaate on rakkaudella mietitty ja hankittu :heart: :D ja hinnatkin näkee kruunuissa siellä kuvastossa, kun ottaa siis yhden tuotteen esille! en sitten tiedä millaista kurssia käyttävät... 100kr=10e??

Yhteistyössä