ruotsalaisia lastenvaatteita(koko perheelle), mikä kauppa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku&joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
http://www.meandi.se
ja vain kotimyyntiä =) mulla kutsut ensi viikolla!! :D

Mulla myös kuiden vaihteessa kutsut...ja harkitsen jälleenmyyjäksi ryhtymistä täällä Oulun seudulla..
:whistle:

mää kans oulun seudulta, ja varasin kutsut netin kautta että tahon emännäksi. ei vaan oo vielä tullu tietoa että millon niitä voi järkätä. menikö kauvan että sait tiedon millon voit järkätä??

joo, siinä meidän perhe-lehden mainoksessa haettiin siis noita jälleenmyyjiä, ei suinkaan myyjiä minnekään liikkeeseen?? =)

Ok, siis väärin ymmärsin tai huolimattomasti ehkä luin...Sorry jos aiheutin jo sydämen tykytyksiä;)

minkä hintaisia nuo vaatteet ovat? onko kellän tietoo.. esim pitkäh lasten paita tms.. ja mitä tienaa jos on jälleenmyyjä. joo tiedän et varmaan myynnin mukaa mut paljonko siitää tms Kiitos jos joku tietää ja vaivaantuu mulle kertoa :):):)

Alkuperäinen kirjoittaja Heiduska:
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
http://www.meandi.se
ja vain kotimyyntiä =) mulla kutsut ensi viikolla!! :D

Mulla myös kuiden vaihteessa kutsut...ja harkitsen jälleenmyyjäksi ryhtymistä täällä Oulun seudulla..
:whistle:

mää kans oulun seudulta, ja varasin kutsut netin kautta että tahon emännäksi. ei vaan oo vielä tullu tietoa että millon niitä voi järkätä. menikö kauvan että sait tiedon millon voit järkätä??

No ei mennyt minusta kyllä kauan kun tuli esittelijältä sähköpostia...olisko ollu viikko tai vähän reilu.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
soosoo, pehmeäpupu, miten rumasti sanottu :D ne mitään retkuja ole :D

Häh?? Kaikki vaatteet on rytkyjä, retkuja..tms..ilman mitään tunnesidettä :D

eieieiei, ei missään nimessä, jokainen lastenvaate on rakkaudella mietitty ja hankittu :heart: :D ja hinnatkin näkee kruunuissa siellä kuvastossa, kun ottaa siis yhden tuotteen esille! en sitten tiedä millaista kurssia käyttävät... 100kr=10e??

Ai jaa, no mä en taida olla tarpeeksi materialisti sitten :D

Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
joo, siinä meidän perhe-lehden mainoksessa haettiin siis noita jälleenmyyjiä, ei suinkaan myyjiä minnekään liikkeeseen?? =)

Ok, siis väärin ymmärsin tai huolimattomasti ehkä luin...Sorry jos aiheutin jo sydämen tykytyksiä;)

joo, melkein :D mut ei mitään, pitää heti ekoilta kutsuilta ottaa sen verran, että voi tehdä laatututkimusta :D

eieieiei, ei missään nimessä, jokainen lastenvaate on rakkaudella mietitty ja hankittu :heart: :D ja hinnatkin näkee kruunuissa siellä kuvastossa, kun ottaa siis yhden tuotteen esille! en sitten tiedä millaista kurssia käyttävät... 100kr=10e??

Ai jaa, no mä en taida olla tarpeeksi materialisti sitten :D

:D en myönnä kyllä! tai no lastenvaatteet on kyllä mun pahe... :D
ja hinnat siis näkee sieltä, kun joku kysyi, ja muistaakseni oisko 25prossan hujakoilla myyjälle? ja tietty mitä ottavat sitten esitteistä ja matkat ja emännänlahjat tuosta pois...

Yhteistyössä