Ruokavaliosi ja oletko hoikka/normaali/ylipainoinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Catida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siispä nyt pientä galluppia:

1. Kuvaile tyypillisen päiväsi syömiset, eli ns. arkiruokavaliosi. Voit myös kuvailla ruokavaliotasi muuten, esim. kuinka usein poikkeat tavallisesta ruokavaliostasi, eroaako viikonlopun syömiset arkipäivistä tms.

Syön tukevahkon aamiaisen ja yhden lämpimän ruuan + välipalan/iltapalan
VHH -ruokavalio tyyliin HH 20-30, R 120-130, P 60-90 g/päivä.

2. Oletko hoikka, normaalipainoinen vai ylipainoinen? (Voit myös kertoa mittasi tai BMI:n tms.)

Olen hiukan pyöreä, mutta ihra on jakautunut melko tasaisesti. Olen sellainen ruumiinrakenteeltani ettei kilot näy. Vähän normipainon yläpuolella, koitan keventää tällä hetkellä.

3. Onko sinulla tavoitetta painosi suhteen (yritätkö laihduttaa/lihottaa/aktiivisesti pysyä nykyisessä painossasi)?

Reilun kympin ajattelin vielä kutistaa, ehkä, en enempää varmaankaan. 5 kiloa teilattu.

4. Paljonko harrastat liikuntaa?

Käyn tanssimassa 1,5 tuntia viikossa. Muu on sitten epäsäännöllistä.

Viimeksi muokattu:
Oma ruokavalioni taitaa olla kaikin puolin huono.

Aamupalaksi kahvia.

Jos töissä on kahvipöydässä jotain herkkuja, niin välipalaksi sitä. Onneksi harvemmin on :D Niin, ja yleensä kaiken kaikkiaan tulee juotua 3-5 mukia kahvia työpäivän aikana.

Välipalana joko mikroruoka, tai taas kahvipöydän herkku. Joskus (1-3 kertaa viikossa) käyn koulussa syömässä, ja silloin yritän syödä niin paljon kasviksia kuin mahdollista, ja olen vähentänyt pastan/riisin/perunan kulutusta. Leipää en syö ruuan kanssa.

Kotona sit tulee syötyä sitä mitä on. Välillä ei mitään, välillä ihan ruokaa, ja välillä se on sit sipsi- tai karkkipussi.

Niin, ja mitat 166/58, vähän pitäis nipistää pois, mutta uskoisin että tuolla ruokavaliolla se on vähän hankalaa.

Yhteistyössä