Ruokaohjeita, kiitos!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami2003
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami2003

Vieras
Olen ollut nyt neljä viikkoa Painonvartijoiden pisteillä ja mulla on alkanu peruna ja pasta pahemman kerran tökkimään. Olisko jollain jotain kivoja kastikeohjeita tms. , joka toimis niin pastan, kasvisten kuin perunan kanssa? Ovat turhan tyyriitä mun kukkarolle nuo Painonvartijan ruokakirjat :'(

Muutkin ohjeet/ideat toki tervetulleita :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2005 klo 16:39 Maamikki kirjoitti:
Käypä kattoo painonvartioiden sivuilta, siellä on ohjeita joita voi tulostaa. Valmiiksi lasketut pisteet yms.
kävin kattoos mut tonnikala kastikkeelle ei löytyn ohjetta

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2005 klo 17:41 mirkku27 kirjoitti:
\
Käypä kattoo painonvartioiden sivuilta, siellä on ohjeita joita voi tulostaa. Valmiiksi lasketut pisteet yms.

Niin, siis tarkoitin tän ohjeen ap:lle. Harmi ettei sulle löytynyt apua. Siiten vaan arvioit, kato tonnikalan pisteytys ja päätät itse. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2005 klo 17:48 Maamikki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2005 klo 17:41 mirkku27 kirjoitti:
\

Niin, siis tarkoitin tän ohjeen ap:lle. Harmi ettei sulle löytynyt apua. Siiten vaan arvioit, kato tonnikalan pisteytys ja päätät itse. =)
no mä sekoilin =) joo katoin et tonnari on 2p ja kerma 1,5p mut laitoin 4p eipähän ainaskaa mee alakanttii.huomen ois taas punnitus päivä.tosin maha on turvonnu ku on menkat alkamassa :( en kyl tiedä vaikuttaako se mitenkää painoon.oon kyl kuullu et vaikuttais...

Yhteistyössä