Ruokakuvaketju

=)
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25919067:
En mä tiedä..Mä pyörittelen ne kohotuksen jälkeen pöytää vasten jauhotetulla kädellä,kohotan uudelleen ja paistan..
Useimmiten voitelen valmiit sämpylät maidolla,jolloin pinta ei kovetu vaan pysyy pehmeänä. :)
Ai kypsät sämpylät vai? :O
Vai voitelet ennen paistoa?

vomena
[QUOTE="vieras";25882643]Hyi hitto! Eipä juuri houkuta..
Mitä helvetin koiranoksennusta tuossa keskimmäisessäkin kuvassa on? :x[/QUOTE]

Olipa kauniisti sanottu. Tekisi mieli kysyä mistä vitun rakkikoulusta jäit valmistumatta.

Turkilmas
Tänään leivoin saaristolaisleipää. Näyttää hivenen epämääräisiltä :D

Ja ruokana eilistä makaronijauheliha- mössöä ja porkkanaraastetta. Muu perhe söi nakkikastiketta ja perunaa.

Joo, porkkanat on nam :).
Joo kaikissa muodoissa! :)
Mä oon tartuttanut lapsiinkin tän porkkana himon ja meillä on usein jääkaapissa vedessä valmiiksi kuorittuja porkkanoita..niitä on helppo makeanhimossa itse popsia ja lasten ottaa myöskin. :)
Ja toi prkkanaraaste on paras "salaatti" punakaaliraasteen lisäksi..molempiin työnnän usein ananasta tai mandariinia.. :D

Turkilmas
Turkilmas, kuka teillä syö nuo kaikki leivonnaiset, mitä sä teet? Vai meneekö ne jonnekin myyntiin?

Nimimerkillä Jauhopeukaloa pakottaa ;).
No paljon syödään kyllä itsekin, harvemmin tulee esim. leipää ostettua kaupasta. Mutta jonkin verran teen ns. "palveluksenvaihtoja" naapureiden ja tuttujen kanssa. Noista leivistäkin osa menee kotikäyttöön, osa lauantaina sukulaisille. Ja huomenna leivon samanlaisen satsin :). Nyt on ollut (ja tulee olemaan) jonkin verran erilaisia tilaisuuksia, jonne olen leiponut. Niin ja yhdessä vaiheessa leivoin kyllä myyntiinkin yhdistyksemme kautta.

Yhteistyössä