Ruokakuvaketju

sama vieras
[QUOTE="vieras";25893655]Voi, että on taas niin katkeruutta ja kateutta pursuava kommentti, ettei oo tosikaa...!![/QUOTE]

Niin, ja piti vielä lisätä, että tuo elämänasenne on tziljoona kertaa vaarallisempaa kuin aurinkokuvatut tomaatit!! Varo vaan!!

• Tykkää
Reactions: pypylleröinen
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25882838:
Kiitos :) Mutta miksi ei muiden kuvia? Mä ainakin tykkään katsoa, mitä muut kokkailevat. Tulee välillä otettua tästä ketjusta ideoita omiinkin pöperöihin.
Koska sun kuvat vaan on parhaita ja tietysti ne ruuatkin.

Keittiönoita
[QUOTE="vieras";25894250]Koska sun kuvat vaan on parhaita ja tietysti ne ruuatkin.[/QUOTE]
Kiitos, mutta mä kyllä olen eri mieltä :) Muilla on paljon parempia kuvia kuin mun kuvat. Omissa kuvissani on aina sama pöytä ja lähes sama kuvakulma. Vain annos kuvassa vaihtuu. Haluaisin oppia ottamaan vähän parempia kuvia ja tänään ajattelin perehtyä järjestelmäkamerani ohjekirjaan. Jospa sitä ajan kanssa oppisi.

Vain sinä luet sen niin
[QUOTE="vieras";25893655]Voi, että on taas niin katkeruutta ja kateutta pursuava kommentti, ettei oo tosikaa...!![/QUOTE]

Toisella voi olla huoli ihan oikeasti ja sinä et sitä huomaa, näinhän se menee että ikävät ja huonot asiat sivuutetaan ja sanotaan vaikka populistiksi. :)

Turkilmas
[QUOTE="kokki";25888315]Lisää tuollaisia kuvia. Niitä on ihana katsella. Oliko nämä tilattu johonkin vai muutenko perheelle leivot näin " vanhaan tyyliin". Tarkoittaa meillä päin leipomispäivää. Silloin tehdään viikoksi pullat, sämpylät ja muut herkut.

Onneksi tuollaisia löytyy vielä. Kaikkea ei osteta kaupasta valmiina.[/QUOTE]

Kiitos :). Tuo piirakka ja nuo pullat oli naapurille "palveluksen vaihtona". Sämpylät ja keitto oli kotiin.

Mulla ei varsinaisesti ole erillisiä leipomispäiviä, mutta paljon kyllä leivon. Aina tarpeen ja innostuksen mukaan :).

Turkilmas
Sunnuntaina syötiin kaupan lankkuperunoita, paistettua broiskua ja salaattia

Ja viikonloppuna leivoin jälleen. Tällä kertaa lauantaina voisilmäpullia ja korvapuusteja. Perjantaina taas jotain siirappikeksejä, sekä suklaakookoskeksejä.

jkhkj
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25902118:
Eilen tehtiin banaanikakku..

Eilen myöskin tehtiin sämpylöitä..
Miten sämpylöistä onnistuu saamaan tuollaisia? :D Omani on aina ihan erilaiset vaikka kuinka koitan onnistua. Joten kerroppa kuinka ne sämpylät saadaan onnistumaan?

Miten sämpylöistä onnistuu saamaan tuollaisia? :D Omani on aina ihan erilaiset vaikka kuinka koitan onnistua. Joten kerroppa kuinka ne sämpylät saadaan onnistumaan?
En mä tiedä..Mä pyörittelen ne kohotuksen jälkeen pöytää vasten jauhotetulla kädellä,kohotan uudelleen ja paistan..
Useimmiten voitelen valmiit sämpylät maidolla,jolloin pinta ei kovetu vaan pysyy pehmeänä. :)

Yhteistyössä