Minäkin kiinnostuin.Millä ohjeella teet nuo porkkanajuustopihvit?
Näyttävät herkullisille enkä ole ennen törmännyt ruokalajiin.
Minäkin kiinnostuin.Millä ohjeella teet nuo porkkanajuustopihvit?
Tota.. Sekotin porkkanaraastetta, munaa ja juustoraastettaMillä ohjeella teet nuo porkkanajuustopihvit?
Ei ole kamerankäyttöketju vaan ruokiin ja toistemme inspiraatioon keskittynyt ketju.Joittenkin kuvissa ruoat näyttää harmaalle mössölle, kammottavaa
Muuttakaa vähän kameran asetuksia ...
No mä vähän vaan tein sen.. Kun en viitsinyt ruuan lisäkkeeksi tehdä sitä tavallista pelkkää porkkanaraastetta..Minäkin kiinnostuin.
Näyttävät herkullisille enkä ole ennen törmännyt ruokalajiin.
Mitä inspiraatiota saa harmaasta mössöruoasta...?Ei ole kamerankäyttöketju vaan ruokiin ja toistemme inspiraatioon keskittynyt ketju.
Olen hukannut tuon halpiskameran ohjekirjan, joten en osaa muuttaa asetuksia. Ehkä joskus opettelen jotain valokuvauksesta, siihen asti vaan räpsin kuvia.Joittenkin kuvissa ruoat näyttää harmaalle mössölle, kammottavaa
Muuttakaa vähän kameran asetuksia ...
Ei ole vielä tainnut olla ainuttakaan epäinspiroivaa kuvaa.Mitä inspiraatiota saa harmaasta mössöruoasta...?
Mä epäilen että meiän halpiskamerassa ei vaan saa parempia kuvia.. Oon testannut ties mitä asetuksia ja aina se tuottaa yhtä "hyvää" kuvaaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24606894:Olen hukannut tuon halpiskameran ohjekirjan, joten en osaa muuttaa asetuksia. Ehkä joskus opettelen jotain valokuvauksesta, siihen asti vaan räpsin kuvia.
Banaanit näyttävät kyllä parahultaisen kypsäksi ehtineiltä minun silmääni ,Oli mustumaan päässeitä banaaneja :
Ja ne hyötykäytin noin (2 kakkua ja 60 muffinia):
jessus kun hyvän näköisiä leipomuksia. Viitsistkö antaa ohjeita. Toi torttu nyt ainakin näyttää sen verran helpolta, että vois multakin onnistua.Oli mustumaan päässeitä banaaneja :
Ja ne hyötykäytin noin (2 kakkua ja 60 muffinia):
Tonnikala täytteisiä kreppejä. En tiedä miks näyttää ihan rasvaselta, vaikka ei öljyä paistoon oo käytetty ku pikku pikkusen öljyä :([/QUOTE]
Kuva valehtelee aina vähän?
Minä joskus miettinyt samaa esim. keitoissa. Livessä "pinnalla "illuvaa rasvaa" ei näe saati maista. Kuvassa sitä paljon.