Ruokakuvaketju

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24606894:
Olen hukannut tuon halpiskameran ohjekirjan, joten en osaa muuttaa asetuksia. Ehkä joskus opettelen jotain valokuvauksesta, siihen asti vaan räpsin kuvia.
Mä epäilen että meiän halpiskamerassa ei vaan saa parempia kuvia.. Oon testannut ties mitä asetuksia ja aina se tuottaa yhtä "hyvää" kuvaa :D

[QUOTE="tiina";24607572]jessus kun hyvän näköisiä leipomuksia. Viitsistkö antaa ohjeita. Toi torttu nyt ainakin näyttää sen verran helpolta, että vois multakin onnistua.[/QUOTE]

Otin perusohjeen tuolta: MonkeyFood ja muutin sitten sen mukaan mitä jääkaapista löytyi eli osaan piimän sijaan smetanaa jne.
Hyviä tuli.

20 muffinia lähti pojan mukana hänen soluunsa missä viikot asuu.
Sieltä tuli just "negatiivista palautetta" jotta 3 kämpän jakavaa nuorta miestä oli kaikki pitäneet "alkupaloista", mutta nyt alkaa olla jo nälkä...
:)

"vieras"
[QUOTE="vieras";24653734]Mummeliisa on päästään pipi. Selkeästi! Muuten ei voi selittää tuota intohimoa ruokaan.
Toki ruokaan voi rakastua, mutta terveellä tavalla.[/QUOTE]

Valaise hiukan miten se oikein tapahtuu "terve rakastuminen" ruokaan. Mutta ei sinullakaan taida olla kaikki hyvin, muuten en osaa selittää tuota ilkeilyäsi :(

Yhteistyössä