HelpostiOi kuinka nätti, raskiko tuota syödä?=)
HelpostiOi kuinka nätti, raskiko tuota syödä?=)
Minä noita jo ihmettelinkin blogistasi, jotta mitä nää herkulliset kääryleet oikeen on.Tänään päivälliseksi kinkkukääryleitä ritiläperunoiden kanssa.
just niitäOnks noi pullit niitä jotka paistamisen jälkeen voidellaan sulalla voilla ja kieritellään sokerissa?
Mitäs moittimista tuossa on?Minä laitan tämän haukutun kuvan tänne, muuta ei ole valmiina. Siinä vähän leipomuksia.
Aijaa.com - 4608985.gif
Mitä ihmeen haukkumista tuossa on?Minä laitan tämän haukutun kuvan tänne, muuta ei ole valmiina. Siinä vähän leipomuksia.
Aijaa.com - 4608985.gif
Se oli monen sivun ketju, jossa vaikka kuinka monet moittivat huonoa esillepanoa, ankeita tarjoamisia, sitä ettei siitä löydä mitään syötävää ja vaikka mitä. Alun alkaen oli ristiäistarjoiluketju, jossa oltiin sitä mieltä että huono kattaus.Mitä ihmeen haukkumista tuossa on?
Hieno kattaus!
Auts. Olen pahoillani saamastasi asiattomasta palautteesta.Se oli monen sivun ketju, jossa vaikka kuinka monet moittivat huonoa esillepanoa, ankeita tarjoamisia, sitä ettei siitä löydä mitään syötävää ja vaikka mitä. Alun alkaen oli ristiäistarjoiluketju, jossa oltiin sitä mieltä että huono kattaus.
Kiitos sanoistasi! Oikeasti olin aika yllättynyt palautteesta, olin itse ollut oikein tyytyväinen aikaansaannoksiini, tein kaiken yksin ennen juhlaa, ja sitten palaute oli sellaista :/Auts. Olen pahoillani saamastasi asiattomasta palautteesta.
Niitä aina välillä kesyy palstoille - patologisia ilkeilijöitä.
Minun mielestäni todella herkullisen näköiset ja kauniisti esille laitetut tarjottavat.
Monta pellillistä piti paistaa?Ruoalla SAA leikkiä:
Nuo kirjaimet taisivat mahtua neljälle- viidelle pellille.Monta pellillistä piti paistaa?