Ruokahaaste vol 54

Aiheena tällä kertaa kynttiläillallinen. Eli mitä siis kokkaisit omalle rakkaalle. Voi olla uus tuttavuus jolle tekee ekaa kertaa ruokaa tai sitten oma puoliso jonka kans viettää kahdenkeskistä aikaa. Tai ei pakosta tarvitte olla kumppania, mutta mitä voisit kuvitella tekeväsi jos kyse on kynttiläillallisesta.

Tässä kopioidut säännöt:
* kokkaa ja kuvaa (tekijä saa olla kuka tahansa samassa taloudessa asuva)
* kuva ja resepti sunnuntaina klo 19.45 mennessä
* äänestys alkaa sunnuntaisin n. klo:20 ja kestää TUNNIN
* eniten ääniä saanut valitsee uuden raaka-aineen (viimeistään maanantaina selvillä)

Tähän mennessä olleet aiheet:

kala
kahvi
kerma
peruna
sinihomejuusto
kinkku
punainen
jauheliha
aamiainen
kaali
hedelmä
katkarapu
porkkana
broileri
makkara
suklaa
punajuuri
muna
maksa
sisäfilee
rahka
nakki
vaaleanpunainen
italia
venäläinen keittiö
pääsiäinen
käsin syötävä ruoka
kebab
Kiina
grillaus
Äitienpäivä
salaatti
kahvikutsut
lämpöset leivät
raparperi
wokki
jäätelö
paprika
pakastimen tyhjennys
mansikka
kinuski/toffee
luonnon antimet
lempiruoka
sadonkorjuu
kokkisota
siemenet
inkivääri
vanilja
lapsen lemppari
KTS
Rulla
ulkomaalainen vieras

• Tykkää
Reactions: kantojäärä
Keittiönoita
Voi hiisi, pitääkö lähtee perjantai-iltana paikalliseen ja veivata sieltä joku köriläs lauantaiksi illalliselle? :O Oon taas koko viikon toimistolla, joten lauantaina tai sunnuntaina pitää kokkailla.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27284394:
Voi hiisi, pitääkö lähtee perjantai-iltana paikalliseen ja veivata sieltä joku köriläs lauantaiksi illalliselle? :O Oon taas koko viikon toimistolla, joten lauantaina tai sunnuntaina pitää kokkailla.
Mä kuule luulen ettei tarvi lähteä edes paikalliseen. Ilmoitat vaan palstalla tarjoavasi yhdelle kynttiläillallisen, niin vapaaehtoisia on enemmäin kuin tarpeeksi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27284394:
Ei tarvi olla ketää. Voi kuvitella illallisseuraksi jonku komistuksen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27284433:
Mä kuule luulen ettei tarvi lähteä edes paikalliseen. Ilmoitat vaan palstalla tarjoavasi yhdelle kynttiläillallisen, niin vapaaehtoisia on enemmäin kuin tarpeeksi. :)
*viittoilee hullun lailla* :D

Muoks. Ei tarvii ees kynttilää, Keittiksen herkkukokkaukset riittää :p

Viimeksi muokattu:
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";27284476]Vinkki sinkuille: Pahvi- Jyrkejä liikkuu reilusti kadulla ja jututkin on mielenkiintoisempia kuin aidolla.[/QUOTE]
*kahvit näppiksellä * :LOL: Mutta miten yhdistää romantiikka ja Jyrki? Ideana pahvi-Jyrki on kyllä ihan käyttökelpoinen. Jos askartelisi pahvi-Antonio Banderaksen?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27284554:
*kahvit näppiksellä * :LOL: Mutta miten yhdistää romantiikka ja Jyrki? Ideana pahvi-Jyrki on kyllä ihan käyttökelpoinen. Jos askartelisi pahvi-Antonio Banderaksen?
Eiks täällollu joskus semmonen palstaprojekti-ketju? Viikon aihe: askartele pahvi-deitti. :LOL:

• Tykkää
Reactions: TrueBlood

Yhteistyössä