Ruokahaaste vko 25 ÄÄNESTYS

  • Viestiketjun aloittaja Spencer Hastings
  • Ensimmäinen viesti

Ruokahaaste vko 25 ÄÄNESTYS

  • daisy_

    Ääniä: 3 15,8%
  • osallistuja

    Ääniä: 10 52,6%
  • Spencer Hastings

    Ääniä: 8 42,1%

  • Äänestäjiä yhteensä
    19
  • Kysely suljettu .
Spencer Hastings
En mä luullutkaan, että kukaan mua syyttäisi :D Mietin vaan tänään päivällä jo, että toiseksi tullut vois ottaa haltuun tämän viikon aiheen, kun lähden itse lomailemaan huomenna. Enkä muutenkaan edes keksisi mukavaa aihetta, tyhjä pää :D

/niin kun kävin katsomassa joskus viiden maissa tilannetta, ja silloin se oli mun ja osallistujan välillä jotain 40-30, ja ajattelin että jos voitan niin en jaksaisi osallistua seuraaviin.. Osallistujan annos on muutenkin paljon enemmän finedining :D Ja nyt sitä suuremmalla syyllä, jos oikeasti tuli parissa minuutissa kymmenkunta ääntä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
jgbkj
En mä luullutkaan, että kukaan mua syyttäisi :D Mietin vaan tänään päivällä jo, että toiseksi tullut vois ottaa haltuun tämän viikon aiheen, kun lähden itse lomailemaan huomenna. Enkä muutenkaan edes keksisi mukavaa aihetta, tyhjä pää :D

/niin kun kävin katsomassa joskus viiden maissa tilannetta, ja silloin se oli mun ja osallistujan välillä jotain 40-30, ja ajattelin että jos voitan niin en jaksaisi osallistua seuraaviin.. Osallistujan annos on muutenkin paljon enemmän finedining :D Ja nyt sitä suuremmalla syyllä, jos oikeasti tuli parissa minuutissa kymmenkunta ääntä.
Jos viiden maissa sulla on ollut jo 40, miten muka on voinut muutamassa minuutissa tulla KYMMENIÄ, jos voitit reilulla 50?!
 
Spencer Hastings
Jos viiden maissa sulla on ollut jo 40, miten muka on voinut muutamassa minuutissa tulla KYMMENIÄ, jos voitit reilulla 50?!
Siis en mä tiedä tosta loppuajasta mitään, mutta tässä on muut kirjoittanut että tullut kymmeniä ääniä muutamassa minuutissa. Ja mun mielestä niitä oli sillon viiden maissa jotain 40. Who cares. Uusi haaste on nyt pystyssä, niin sinne vääntämään kastikkeita.
 
"Harmaana"
Se olikin täysin keksitty homma, että niitä ääniä olisi tullut viime minuuteilla kymmeniä. Ääniä oli tosiaa jo PALJON aiemmin yli 40. Joku raja vainoharhoillakin
 
Ihan vaan tiedoksi kaikille niin mua ei kiinnosta hevon helvettiä nämä draamat näiden haasteiden ympärillä. Näihin on hauska osallistua ja saa aina miettimään mitä kivaa sitä keksiikään ja koko perhe saa nauttia lopputuloksesta. Joten turha on mun nimea raahata mukaan tappeluun.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava

Yhteistyössä