Ruokahaaste vko 20 (marja), ÄÄNESTYS

Äänestä paras marjaherkku

  • Catida: Puolukkapiirakka

    Ääniä: 1 7,7%
  • Keittiönoita: Kuningatartuorepuuro

    Ääniä: 1 7,7%
  • Meteli Seis: Makeat marja-marenki-räiskäleet

    Ääniä: 13 100,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    13
  • Kysely suljettu .
Viime viikolla Ruokahaasteen aiheena oli "marja", eikä äänestystä ilmeisesti eilen saatu aikaiseksi, joten tässä se on.

Reseptit löytyvät: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2264756-ruokahaaste-viikko-20-a/

Äänestysaikaa tunti, äänestys päättyy klo 21:06.

1. Catida: Puolukkapiirakka



2. Keittiönoita: Kuningatartuorepuuro



3. Meteli Seis: Makeat marja-marenki-räiskäleet





Osanotto on viime aikoina ollut heikkoa, mutta äänestetään nyt sentään vielä ja katsotaan vaikka sitten mikä on Ruokahaasteen jatkon kohtalo...
 
Viimeksi muokattu:
hellsbells
Ääni meni Meteli Seissin pöperölle :p

En itse ole osallistunut näihin kun äänestämällä, mutta pitäiskö tähän laittaa pidempi aika? Pari viikkoa, kuukausi.. ?
 
Hei ihan totta: Eikö äänestys näy sinulle? Kyllä se nähdäkseni toimii, koska 7 ääntä on jo ehditty antaa.

hellsbells: Mäkin mietin että tulisiko enemmän osanottajia jos olisi vähän pidempi aika, vaikka sen kaks viikkoa. Vaikka voi olla että nyt kun kesälomat alkaa niin kaikilla on niin paljon muuta touhua, että nettijutut saa jäädä.
 
Äänestys on päättynyt ja Meteli Seis saanut räiskäleillään murskavoiton!
Siispä Meteli Seis saa keksiä uuden aiheen, mikäli Ruokahaasteelle vielä on kysyntää.

Itse ainakin olen kiinnostunut jatkamaan, mutta ehkä nyt kesällä voisi aiheen kesto olla pidempi, jos sillä saatais enemmän ihmisiä mukaan?
 

Yhteistyössä