Ruokahaaste äänestys vko.3

Äänestys

• Rva Ilkeä Harmaa

Ääniä: 3 23,1%
  • Päätön

Ääniä: 11 84,6%
  • Lizbet

Ääniä: 1 7,7%

• Äänestäjiä yhteensä
    13
  • Kysely suljettu .
vie ras
[QUOTE="Scarlett harmaana";29473078]Missä ketjus? Taas tuo valehtelu ja syyttely näköjään alkaa. Huoh.[/QUOTE]

Tämä sama aloittaja teki ketjun jossa kyseli bannauksesi syytä ym. Syytä voit kysellä itse, MIKSI. Tuskin tuli yllätyksenä että ketju poistettiin.

Sakkojako saa? Ne on nykyään nuo langattomat laitteet niin mukavia, että niihin ei bannit vaikuta.
Palstan säännöissä...
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2164598-saannot-keskustelupalstan-kayttajille/
...on tällainen kohta:

8. Jos viestiäsi moderoidaan jälkikäteen, syy löytyy useimmiten näiden ohjeiden noudattamatta jättämisestä. Käyttäjälle asetettu käyttökielto keskusteluihin saattaa myös tulla viiveellä ylläpidon/toimituksen toimesta. "Banninkierrosta" asetetaan uusi banni tarpeen mukaan.

Professional Griefer
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29473140:
Tee sitten uus äänestys.
No en mä kyllä taida.

Koko ruokahaaste vois jopa olla parisen viikkoa tauolla, kun on viimeisimmät menny vähän ohi aiheen ja tappeluks. Onhan tuolla tuo ruokakuvaketju ja nyt jopa lasten ruokakuvaketju, jos edelleen haluaa postailla sapuskojaan.

No en mä kyllä taida.

Koko ruokahaaste vois jopa olla parisen viikkoa tauolla, kun on viimeisimmät menny vähän ohi aiheen ja tappeluks. Onhan tuolla tuo ruokakuvaketju ja nyt jopa lasten ruokakuvaketju, jos edelleen haluaa postailla sapuskojaan.
WTF?!?
En ole ketjua nähnyt mutta näen jo selvästi viestejä tyyliin:
"tollasta paskaako sä syötät lapsilles"

• Tykkää
Reactions: Rva Ilkeä Harmaa
"vierailija"
Alkuperäinen kirjoittaja äitix 3;29473150:
Mä kans! Voi hitto..

Onko nykyisin oikeesti uusi määräjä näissä ruokahaasteissa, näköjään pomottanut sääntöjä muissakin haasteissa.

Pahoittelut Scarlottille :(
Ap on palstan uusi pomo.

säpäle harmaana
[QUOTE="viera";29473179]Kestäkää nyt vielä muutama minuutti, kohta tää on ohi ja päätön heittää kehiin jonkun loistava, kaikkia ilostuttavan aiheen, eiks joo? :)[/QUOTE]

Päätön ei ole kirjautuneena..

"vieras."
[QUOTE="vierailija";29473210]Sä olet kyllä uskomattoman törkeä.[/QUOTE]

Ihminen on bannattu = ei voi voittaessaan tehdä uutta haastetta = miksi turhaan ottaa mukaan kisaan. Missä se törkeys on?

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29473162:
Palstan säännöissä...
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2164598-saannot-keskustelupalstan-kayttajille/
...on tällainen kohta:

8. Jos viestiäsi moderoidaan jälkikäteen, syy löytyy useimmiten näiden ohjeiden noudattamatta jättämisestä. Käyttäjälle asetettu käyttökielto keskusteluihin saattaa myös tulla viiveellä ylläpidon/toimituksen toimesta. "Banninkierrosta" asetetaan uusi banni tarpeen mukaan.
Aivan, sa nikki sen saa ja silloinen ip.

(Minulla on kiinteä laajakaista)

"Scarlett harmaana"
[QUOTE="vieras.";29473219]Ihminen on bannattu = ei voi voittaessaan tehdä uutta haastetta = miksi turhaan ottaa mukaan kisaan. Missä se törkeys on?[/QUOTE]

Ihan hyvin olisin voinu tehdä uuden haasteeseen. Ja on täällä ennenki ollu niin, että voittaja ei oo voinu jostaki syystä tehdä uutta haastetta. Niinhän oli tälläkin viikolla. Ei sitä voi yks päättää otetaanko joku mukaan. Aiemmin on kysytty muiden mielipidettä siä haasteketjus eri asioosta, mutta ei vissiin enää toimita niin.

Yhteistyössä